Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Boeing estimează că în următorii 20 de ani vor fi vândute avioane în valoare de 6.300 de miliarde de dolari

Autor: | | 0 Comentarii | 277 Vizualizari

Constructorul aeronautic american Boeing şi-a îmbunătăţit, marţi, estimările privind vânzările de avioane de pasageri şi marfă în următorii 20 ani, după ce comenzile solide primite în primele două zile ale salonului aeronautic de la Farnborough au scos în evidenţă rezistenţa industriei la tensiunile comerciale globale.

Potrivit celor mai recente prognoze ale Boeing, companiile aeriene din întreaga lume vor avea nevoie de 42.700 de noi avioane, în valoare de 6.300 miliarde de dolari, în următorii 20 de ani, în creştere faţă de 41.030 de noi avioane, în valoare de 6.050 miliarde de dolari, cât estima în urmă cu un an.

Grupul american estimează că 31.360 de noi avioane, în loc de 29.530 de noi avioane cât estima anterior, vor fi livrate pe segmentul monoculoar, 'vaca de muls' a celor doi mari producători mondiali de avioane (Boeing şi Airbus) şi totodată cel mai popular tip de avion pentru companiile low-cost. De asemenea, Boeing şi-a îmbunătăţit estimările referitoare la cererea mondială pentru avioane de marfă, până la 980 de noi avioane faţă de 920 de avioane în urmă cu un an, pe fondul creşterii comerţului electronic, în special în China.

În schimb, Boeing şi-a revizuit în jos estimările referitoare la avioanele de mari dimensiuni, cu 140 de aparate, până la 8.070 de avioane. Tot în jos au fost revizuite şi estimările Boeing privind cererea de avioane regionale, până la 2.320 de livrări.

Vicepreşedintele Boeing, Randy Tinseth, a subliniat că prognozele Boeing ar putea fi revizuite dacă avioanele regionale vor deveni mult mai eficiente sau costurile pentru operarea lor se vor reduce. 'De fiecare dată când acest lucru se întâmplă, cererea va merge acolo unde este cel mai mic cost potenţial', a spus Randy Tinseth.

Estimările celor de la Boeing subliniază dependenţa sectorului aeronautic de pieţele emergente, în general, şi de China în special, ceea ce face producătorul american de avioane vulnerabil la o eventuală escaladare a tensiunilor comerciale dintre Washington şi China. Anul trecut, aproape un sfert din avioanele produse de Boeing au fost livrate unor clienţi din China, una dintre pieţele aeronautice cu cel mai puternic ritm de creştere din lume.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

13 august 2018

Trenuri întârziate în toată țara

Transporturi si Infrastructura

09 august 2018

O companie low cost intră în grevă! Zborurile sunt afectate

Transporturi si Infrastructura

09 august 2018

Dezastru pentru cea mai mare companie aeriană low-cost

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.