Bogdan Zaman a semnat pentru Compania Jurnalul
De saptamina trecuta, Compania Jurnalul are un nou director de vinzari i persoana lui Bogdan Zaman. El a parasit agentia de publicitate B.V. McCann-Erickson, unde a ocupat multi ani la rind functia de director de media.

Cum isi abureste Radio Galati clientii de publicitate
Pentru cei interesati sa cumpere spatii de publicitate la Radio Galati, departamentul vinzari le flutura pe sub ochi un sondaj de audienta radio cu titlul: „Un milion de oameni ne asculta cel putin o data pe saptamina.”
Pentru a sustine aceasta afirmatie pompoasa, departamentul de la Radio Galati spune ca este „cel mai recent studiu de audienta efectuat i sistem audiomat de catre Raden Poll Ltd i perioada (atentie!) 12 – 30 ianuarie 2000”. Reprezentatii postului galatean nu au fost i stare sa ne dea coordonatele acestei companii obscure de masurare a audientei. Dar sa revenim la studiul de audienta.
Cercetarea a fost realizata pe un esantion (atentie!) de 350 de subiecti. Asta ar isemna locatarii a doua blocuri din Galati. Distributia esantionului, spune Raden Poll Ltd, este „arboricola”, iar masuratoarea a fost facuta i „pas metric”. Marja de eroare (culmea!) la acest esantion ridicol de mic este de doar ą3,5%. (Specialistii spun ca marja de eroare la un asemenea esantion este de ą6%.) Credem ca termenii cu efect de fumigena („arboricola” si „pas metric”), ca de altfel si rezultatele sondajului, au fost inventati la o crisma pe faleza Dunarii.
in concluzie, cumparatori de publicitate, nu puneti botul la asemenea sondaje de audienta!

Promotia Silva acorda trei case
Agentia de publicitate Young&Rubicam a conceput si a implementat promotia „Cu Silva iti iei casa noua”. Este prima promotie Silva coordonata la nivel national. Aceasta se desfasoara i perioada 16 octombrie 2000 – 31 ianuarie 2001 pentru Silva Original Pils la sticla de jumatate de litru. Scopul promotiei este stimularea vinzarilor prin acordarea de premii instant ce constau i trei case si aproximativ 300.000 de sticle de bere. Spotul tv care sustine promotia a fost realizat la casa de productie Castel de regizorul Radu Muntean si directorul de imagine Tudor Lucaciu. Echipa de creatie a agentiei de publicitate Young&Rubicam fost condusa de Anca Gheorghiu.

Creste audienta „miliardarului”
Luni, 23 octombrie a.c. emisiunea „Vrei sa fii miliardar?” a atins potrivit AGB Data Research, o audienta medie (rating) de 11,6% i mediul urbanul mare (orase cu peste 200.000 de locuitori) pe o populatie cu virste cuprinse itre 15 – 44 de ani. Cota medie de piata a iregistrat 30,2 procente. Virful de audienta al programului a fost de 17,3%.

Parteneriat itre Europa FM si Teatrul Bulandra
Recent, s-a icheiat un parteneriat de promovare itre postul de radio Europa FM si Teatrul Bulandra din Bucuresti.
Potrivit acestuia, Europa FM va promova programele speciale ale teatrului si piesele puse i scena sub emblema acestuia.
Spectacolul care marcheaza inaugurarea parteneriatul este „Trilogia belgradeana”, i regia lui Theodor
Cristian Popescu.