Exclusiv Media si-a marit numarul de fete publicitare
Firma de panotaj Exclusiv Media a cumparat 1.800 de fete publicitare de diverse dimensiuni de la compania concurenta Dockview Media. Astfel, Exclusiv Media detine in prezent peste 6.500 de fete publicitare. Valoarea tranzactiei este 3.500.000 dolari. Din vara anului trecut, Exclusiv Media face parte din News Outdoor, divizia de outdoor a companiei News Corp pentru Europa Centrala si de Est. News Corp este o companie americana publica, al carui actionar este magnatul australian Rupert Murdoch. „Motivul achizitiei, a precizat Elan Schwartzenberg, presedintele Exclusiv Media, este consolidarea unei pozitii confortabile in piata de outdoor; avem in vedere inca maximum doua achizitii dupa care intentionam sa ne concentram pe ofertarea celor mai bune servicii catre clientii nostri si sa ne dezvoltam prin panouri nou construite.” Referitor la planurile de viitor ale companiei americane, Elan Schwartzenberg ne-a declarat: „News Corp are toata increderea atat in politica economica a actualului guvern, cat si in potentialul pietei de publicitate in Romania; din aceste motive analizam in aceasta perioada diverse oportunitati in TV si radio, de altfel domenii de interes traditionale pentru compania News Corp.

Audimas se inchide in decembrie
Potrivit Media Expres (un newsletter lunar), IMAS va inchide in luna decembrie serviciul AUDIMAS de masurare continua a presei scrise si radio, datorita castigarii in acest an de catre institut, alaturi de GfK, a licitatiei pentru masurarea nationala a audientei presei scrise. Principalul efect al acestei decizii va fi stoparea furnizarii de masuratori pentru posturile de radio, aminteste Media Expres. Conform aceleiasi surse, IMAS va incerca sa lanseze in urmatoarele luni o serie de discutii cu reprezentantii posturilor de radio, pentru stabilirea unei proceduri de continuare a masuratorilor.

Fotbalul a fost lider de audienta in luna august
Conform masuratorii companiei AGB Data Research, meciul Steaua-Dinamo Kiev (TV Romania 1) a avut cea mai mare audienta in mediul urbanul mare (orase cu peste 200.000 de locuitori, inclusiv Bucurestiul) dintre toate programele difuzate de televiziunile noastre pe parcursul lunii august. Transmisiunea a inregistrat un rating de 18,7%. Tot un meci de fotbal international, Slovenia – Romania, a avut o audienta de 16,6%. Pe locul trei in acest top al audientei s-a clasat transmisiunea de la Festivalul Mamaia 2001 din 12 august, cu un rating de 15,1%. Cota de piata a postului TV Romania 1 a fost, in luna august, in mediul urbanul mare, de 14,9%, in timp de Pro TV si Antena 1 au avut 20,5 si respectiv 20,1 procente. Prima TV a inregistrat o cota de piata de 7,8% (fata de 8,3% in iulie), iar cota de piata a postului Acasa TV a fost de 9,6%.

Oameni noi la Lowe Lintas GGK
Agentia de publicitate Lowe Lintas GGK are un nou coordonator director de creatie in persoana Ioanei Manea. Ea a mai lucrat la agentiile Grey Bucuresti si Leo Burnett&Target, ocupand functiile de director de strategie si creatie. De asemenea, Linda Willy, fosta PR la Young&Rubicam, este Account Executive in cadrul echipei de Client Service de la Lowe Lintas GGK.

Graffiti/BBDO si-a adunat clientii la seminar
La invitatia agentiei de publicitate Graffiti/BBDO, Andy Arghyrou, Art Director al agentiei AMV BBDO si consultant creativ al retelei BBDO Worldwide, a sustinut la sfarsitul lunii august seminarul cu tema „Publicitatea fara cuvinte”. Tema seminarului a fost impactul pe care un mesaj vizual il poate avea asupra publicului si gasirea acelor elemente, in afara cuvintelor, care definesc un concept de calitate. La seminar au participat reprezentantii principalilor clienti ai agentiei Graffiti/BBDO.