FPS a ales Ogilvy
Fondul Proprietatii de Stat a stabilit, in urma unei licitatii, ca agentia de publicitate Ogilvy& Mather Bucuresti sa-i conduca in acest an campania de publicitate. La ora inchiderii editiei revistei noastre, contractul nu era inca semnat. Biroul de presa al FPS ne-a precizat ca s-a apelat la serviciile unei agentii de publicitate pentru a beneficia de disconturi avantajoase la achizitia de spatii de publicitate.

Tanara garda a parasit Cuvantul liber
Cinci tineri ziaristi de la ziarul Cuvantul liber din Targu-Mures, in frunte cu Ileana Sandu, redactor-sef adjunct, au trecut cu arme si bagaje in redactia ziarului local Recurs, care va aparea pe 1 martie. Grupul de ziaristi a incheiat cu Viorel Bubau, vicepresedintele filialei Mures al Partidului Democrat si actionarul principal al cotidianului Recurs, un protocol prin care demnitarul nu are dreptul sa se amestece in politica editoriala a ziarului. Cuvintul liber, cladit de Lazar Ladariu, deputat PUNR, pe ruinele fostului ziar comunist Steaua Rosie, a ramas astfel numai cu garda veche.

Parteneriat Initiative Media – McCann Erickson
Agentiile Initiative Media si McCann Erickson au incheiat pentru anul 1999 un parteneriat in vederea achizitionarii de spatii publicitare pentru piata romaneasca. Afacerea este o practica internationala a celor doua agentii, membre ale trustului „Interpublic Group”, si se aplica acolo unde caracateristicile pietei impun parteneriatul. Decizia a fost luata, pentru Romania, tinand cont de specificul pietei autohtone. Initiative si McCann vor lucra, in continuare, independent pentru clientii lor si vor incheia contracte tripartite cu media. Se estimeaza ca volumul de media ce urmeaza a fi derulat de cele doua companii in acest an va reprezenta 40-45% din volumul total al pietei.

Saatchi&Saatchi a castigat Fox Kids
Agentia de publicitate Centrade Saatchi&Saatchi a castigat licitatia in urma careia va conduce campania de publicitate pentru postul de televiziune Fox Kids Cable Station. Canalul de televiziune prin cablu urmeaza a fi lansat in acest an si este destinat cu precadere copiilor cu varste cuprinse intre 4 si 11 ani. De asemenea, agentia este implicata intr-un program care are drept scop prezenta Romaniei la Folklife Festival 1999, organizat la Washington.