Strategia de restructurare a Tarom lasa cu ochii in soare peste 120.000 de clienti, care vor trebui sa se deplaseze pana la Otopeni pentru orice cursa interna. Dar asta nu va dura mult, pentru ca a aparut deja o companie – Angel Airlines – pregatita financiar si logistic sa acopere golul lasat de Tarom la marginea Bucurestiului. Angel Airlines, companie ce reuneste intre actionari nume sonore din mediul de afaceri romanesc, va dezvolta zboruri de afaceri pe rutele interne, adica exact ce recomanda studiul efectuat de Lufthansa Consultig ca ar trebui sa faca Tarom.
Dar cum in Romania toate studiile de acest gen sunt interpretate pe dos, conducerea companiei prefera sa achizitioneze avioane mari (Boeing 737-700) si sa renunte la clientii cu bani(oameni de afaceri, politicieni) care vor sa se deplaseze in tara.
Dupa cum sustin specialistii din domeniu, in urmatoarea perioada se va confirma faptul ca Tarom va inregistra pierderi mai mari pe cursele interne, in timp ce clientii traditionali pe aceste curse vor apela la serviciile firmelor private
Baneasa nu-i de Tarom

3 mai 2001, 12:00
Ultima modificare în 3 mai 2001, 15:00
Strategia de restructurare a Tarom lasa cu ochii in soare peste 120.000 de clienti, care vor trebui sa se deplaseze pana la Otopeni pentru orice cursa interna. Dar asta nu va dura mult, pentru ca a aparut deja o companie - Angel Airlines - pregatita financiar si logistic sa acopere golul lasat de Tarom la marginea Bucurestiului. Angel Airlines, companie ce reuneste intre actionari nume sonore din mediul de afaceri romanesc, va dezvolta zboruri de afaceri pe rutele interne, adica exact ce recoman
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook