În ceea ce privește orele de funcționare, acestea vor fi disponibile pe toată durata programului de funcționare a magazinelor, iar accesul se va face pe baza declarației pe propria răspundere privind motivul deplasării.  

Măsura vine ca un pas firesc în continuarea acțiunilor de responsabilizare și solidaritate demarate de către Auchan și are ca scop eficientizarea timpului petrecut la cumpărături și sprijinirea inițiativelor voluntare active în această perioadă. De asemenea, prin această acțiune, compania recomandă persoanelor vârstnice să apeleze la aceste ONG-uri pentru livrarea cumpărăturilor, limitându-și astfel ieșirile, se arată într-un comunicat.

„Salutăm toate inițiativele mobilizate în această periodă și suntem alături de ONG-uri în demersurile lor de a proteja persoanele care nu se pot deplasa. Mai mult, e rândul nostru să avem grijă de seniori, așa că vom sprijini cu drag și vom acorda suport pentru implementarea proiectelor ce au ca scop ocrotirea acestora”, declară Corina Dospinoiu, responsabil CSR Auchan România.    

Case speciale pentru persoanele de peste 65 de ani

De asemenea, pentru a răspunde noilor prevederi în vigoare privind deplasarea de la domiciliu, Auchan anunță faptul că persoanele de peste 65 de ani beneficiază de casă dedicată în hipermarketurile și supermarketurile Auchan și de case cu acces prioritar în magazinele de proximitate MyAuchan clasice, în intervalul orar 11.00-13.00. 

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri Auchan și o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan.