"Am hotărât să creăm un centru naţional de consiliere şi consultanţă a consumatorilor din domeniul produselor şi preparatelor din carne. În acest sens am înfiinţat un call center, un număr scurt, prin care consumatorii noştri să poată fi informaţi cum să facă o reclamaţie şi cum poate să o soluţioneze. Centrul va funcţiona între orele 8,30 şi 17,30, cineva va răspunde la telefon, iar această consiliere va fi inclusiv între producător şi consumator. Astfel, consumatorul va şti ce drepturi are şi în final dacă problema pe care o are faţă de respectivul produs este una reală şi, dacă este, cum poate să schimbe produsul sau să primească banii înapoi", a declarat, luni, preşedintele ARC, Radu Timiş.

Potrivit sursei citate, între orele 17,30 şi până dimineaţa la ora 8,30, un robot va înregistra toate apelurile primite în call center în acets interval de timp.

Preşedintele ANPCPPSR – InfoCons, Sorin Mierlea, a explicat că prin acest proiect organizaţia nu doreşte să se substituie autorităţilor statului în domeniu, dar că în acest fel sunt rezolvate mai rapid unele plângeri ale consumatorilor.

De asemenea, Sorin Mierlea a declarat că până la 1 iunie ar putea fi anunţat şi numărul de telefon la care vor fi primite apelurile.

Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România – InfoCons este o asociaţie de consumatori neguvernamentală, reprezentativă, de drept privat, fără scop lucrativ, cu patrimoniu distinct şi indivizibil, independentă, care apără drepturile consumatorilor. Este membru fondator al Federaţiei Asociaţiilor de Consumatori. AGERPRES