MedLife continuă să își consolideze poziția de lider de piață, înregistrând în primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri la nivel de grup de 35,2 milioane euro, în creștere cu 17% față de aceeași periodă a anului trecut.

Rezultatele raportate sunt în linie cu obiectivele de business ale companiei și continuă să înregistreze un trend pozitiv în pofida contextului economic dificil, dar și a unui climat incert și nefavorabil ce s-a creat pe piața serviciilor medicale datorită lipsei de predictibilitate în ceea ce privește regulile de contractare a fondurilor publice de către unele spitale private, afirmă reprezentanţii companiei.
De asemenea, reprezentanții companiei au confirmat estimările anunțate la începutul anului privind cifra de afaceri pentru anul în curs, acestea fiind de 72 milioane euro.  

“Primul semestru a fost pentru MedLife o perioadă destul de aglomerată în care a trebuit să ne disipăm efortul pe două fronturi. Pe de o parte să fim activi, să optimizăm modelul nostru de business și să ne consolidăm ca atare poziția de lider de piață și, pe de altă parte, să facem o serie de demersuri către Ministerul Sănătății și Casa Națională de Asigurări care să conducă la o trasparență și o claritate mai mare a regulilor de contractare a fondurilor publice de către unele spitale private. Dacă primul obiectiv a fost realizat cu succes, compania înregistrând o cifră de afaceri în linie cu estimările inițiale, pentru cel de a-l doilea obiectiv mai este loc de clarificări. Sperăm că această situație se va îmbunătăți măcar la nivelul normelor aplicate în 2014”, a declarat Mihai Marcu, președinte CA MedLife.     

MedLife a înregistrat în primele șase luni din acest an cca 870.000 de clienți în zona de retail (plătitori cash), în creștere cu 21% față de aceeași perioadă a anului trecut. Adițional, aceasta a raportat peste 11.000 de internări la nivelul celor 6 spitale proprii în creștere cu 14% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Compania a menținut ritmul de creștere și pe segmentul corporate. Astfel, în portofoliul companiei au fost aduși în primele 6 luni 38.000 de clienți noi, numărul total al celor arondați la serviciile MedLife fiind, în prezent, de 238.000 abonați.

Investiţii noi, de nişă

Potrivit reprezentanților companiei, începutul celui de al doilea semestru a fost marcat de inaugurarea Centrului de Genetică și Biologie Moleculară – MedLife Genetics.
"Inaugurarea acestui centru are la bază un proces amplu și îndelung de cercetare care a vizat evaluarea și validarea testelor noi introduse urmând studiile de ultimă oră efectuate de marile consorții internaționale. Doar această primă etapă a necesitat o investiție de peste 400.000 euro, MedLife devenind astfel prima companie privată care investește în cercetare în condițiile în care sistemul de stat părăsește treptat acest domeniu Au urmat investiții în noi echipamente, specialiști de top și în amenajarea locației, toate acestea având ca rezultat deschiderea unui centru unic de genetică în țară atât prin dotările de ultimă generație cât și prin varietatea portofoliului de teste. Investițiile în acest proiect, reprezintă fără îndoială, o nouă perspectivă de business, dar totodată și un demers important pentru sistemul nostru medical, deoarece aduce mai aproape de medicii români, dar și de pacienți, noi abordări ale medicinei precum cea legată de medicina personalizată sau medicina predictivă” a declarat Mihai Marcu.

Alături de inaugurarea Centrului de Genetică și Biologie Moleculată, MedLife a început anul acesta demersurile pentru deschiderea a patru ambulatorii de mari dimensiuni în orașele mari din țară, acestea urmând să fie finalizate în perioada următoare.

MedLife activează pe piața din România din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piața locală.

 


Te-ar putea interesa și: