Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Anunțul făcut de CFR! Se închide una dintre cele mai folosite linii

Autor: | | 1 Comentarii | 16227 Vizualizari

Tronsonul de cale ferată Predeal-Brașov, una dintre cele mai folosite linii din România, se va închide pentru modernizări. CFR a demarat deja procedura de licitație.

CFR Infrastructură a scos la licitaţie un contract de 19 milioane de lei(3,8 milioane euro)pentru un studiu de fezabilitate ce vizează modernizarea căii ferate Predeal – Braşov, în lungime de 27 de kilometri. Compania ce administrează căile ferate din România vrea ca cel care va câştiga contractul să identifice “soluţia optimă pentru executarea lucrărilor de modernizare a căii ferate pe secţiunea Predeal-Braşov, atât din punct de vedere tehnic, operaţional, cât şi economic şi financiar, precum şi al impactului asupra mediului şi al schimbărilor climatice. Prestatorul are în sarcină următoarele activităţi: analiza studiilor anterioare şi a altor documente relevante, analiza stării actuale a liniei ferate existente, analiza cererii de trafic, definirea unor variante pentru analiza preliminară, selectarea variantei de implementat, întocmirea documentaţiei pentru avize şi autorizaţii, raportul privind implementarea investiţiei, întocmirea documentaţiei de solicitare a autorizaţiei de construcţii, întocmirea documentaţiei de achiziţii publice pentru lucrări de construcţie şi supravegherea lucrărilor de construcţie, se arată în anunţul din Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice.

Preţul lucrărilor ce urmează a fi efectuate nu este precizat în caietul de sarcini pentru studiul de prefezabilitate. Urmează a fi stabilit chiar de câştigătorul licitaţiei.

Firmele interesate să participe la licitaţie trebuie să aibă un portofoliu de lucrări, pe ultimii trei ani, de cel puţin 15 milioane lei, să depun garanţie de 10% şi să arate o experienţă relevantă în domeniu. Aceasta pentru că preţul ofertei are un punctaj de doar 40% din total. 36% este propunerea tehnică iar 24% reprezintă experienţa ofertantului

Tronsonul menţionat face partea din coridorul IV european Rin-Dunăre iar modernizarea lui se va face cu fonduri europene. Odată finalizate, lucrările fiind estimate să dureze 23 de luni, se va putea circula pe linie modernizată pe toată distanţa Bucureşti – Braşov, cu o viteză medie de 140 de km/h. De la Braşov către Arad, pe linia Coridorului 4 Pan-European, lucrările de modernizare, pe diferitele tronsoane, mai durează cel puţin 3-4 ani, potrivit estimărilor din teren.

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.