BMW a precizat că în 2011 profitul său net s-a situat la 4,907 miliarde de euro, în creştere cu 51,3% comparativ cu 2010, în timp ce vânzările au crescut cu 13,8% până la 68,821 miliarde de euro. Compania a adăugat că anul trecut a vândut un număr de 1,669 milioane vehicule, în creştere cu 14,2% comparativ cu 2010.

"Anul trecut a fost cel mai bun an din istoria BMW. Am stabilit noi recorduri în termeni de unităţi vândute, profituri şi cifră de afaceri", a declarat directorul general Norbert Reithofer. "După vânzările record de anul trecut ne aşteptăm să putem să creştem numărul livrărilor şi în 2012", a adăugat Reithofer.

Compania a subliniat că are de gând să majoreze dividendele până la 2,30 euro pentru fiecare acţiune ordinară, de la 1,30 euro anul trecut, şi la 2,32 euro pentru o acţiune preferenţială, de la 1,31 euro anul trecut.