Aplicaţia, disponibilă în App Store şi Google Play, îţi permite să alegi magazinul şi apoi să creezi coşul de cumpărături selectând produsele dorite. Un livrator răspunde cererii tale, face cumpărăturile în locul tău şi ţi le aduce direct la uşa. La livrare, plăteşti valoarea de pe bonul de la magazin şi o taxă pentru serviciul prestat, despre care eşti informat încă de la plasarea comenzii. 

Poţi discuta cu livratorul în timp real, telefonic, prin chat sau prin mesaje predefinite în aplicaţie şi eşti informat dacă un produs comandat de tine nu mai este în stocul magazinului, având posibilitatea de a opta pentru un alt produs.
În acelaşi timp, Bringo vine în întâmpinarea comercianţilor, punându-le acestora la dispoziţie, fără nicio cheltuiala iniţială, un canal de vânzare ce cunoaşte o creştere rapidă, şi anume comerţul prin intermediul dispozitivelor mobile inteligente.

Alături de lanţuri de magazine consacrate, micii producători locali de legume şi fructe, băcăniile, magazinele specializate sau cele fără puncte de vânzare numeroase au acum acces la acest canal de vânzare.
“Am folosit experienţa acumulată la proiectarea şi dezvoltarea StarTaxi şi Oliviera şi am lansat Bringo, platforma care “vinde timpul” celui care-l are disponibil, livratorul înrolat în sistem, către cel care vrea să "cumpere timp", clientul final. Bringo pune la dispoziţia cumpărătorului un "asistent personal" de cumpărături la un cost foarte mic“ declară Mihai Păun, CEO Ascend NetSolutions, compania care a dezvoltat platforma Bringo.

De altfel, Ascend Netsolutions deţine un istoric important în dezvoltarea de aplicaţii inteligente şi inovatoare, fiind compania care a dezvoltat Star Taxi, Oliviera şi eChiosc, aplicaţii premiate de-a lungul timpului, precum şi alte aplicaţii de top, pentru companii de renume.