Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Antreprenor în retailul online: ”Este o concurență foarte mare. Trebuie să te înarmezi cu multă răbdare”

Autor: | | 0 Comentarii | 190 Vizualizari

Ultimii ani au demonstrat că tot mai mulți antreprenori din retail își duc afacerea și în online. Într-un top al celor mai dezvoltate magazine pe acest segment, cele de modă se află, desigur, printre cele mai căutate.

”În momentul de faţă, să dezvolţi un magazin online nu este foarte dificil pentru că online-ul a început să se dezvolte, la nivel local, încă de acum mulţi ani, iar serviciile pe acest segment au devenit destul de stabile şi de mature. Este, însă, destul de dificil să operezi un magazin online, să îl promovezi şi să vinzi exclusiv prin acest canal deoarece este o concurenţă foarte mare, atât din partea retailerilor mari din online, cât şi din partea site-urilor mici, din ţară şi din străinătate”, spune Roxana Andraş, fondatoare brandului de modă OuiMehNon.

Aceasta consideră că ”trebuie să te înarmezi cu multă răbdare”, astfel încât publicul ţintă să te cunoască, să afle că exişti, să capete încredere în tine şi să îţi formezi “un nume”. De aceea, înainte să lansezi un business în retailul online, este bine să ai cunoştinţe solide despre piaţă, să cunoşti trendurile, să descoperi ce anume lipseşte. 

 

”Încă de când eram foarte tânără, imediat după Revoluţie, am început să urmăresc evoluţia pieţei pe segmentul mass market. Iniţial, am observat că majoritatea covârşitoare a femeilor era avidă după H&M şi Zara. Cu timpul, am sesizat că o parte dintre cliente deja îşi doreau să poarte şi “altceva” ca să evite să fie îmbrăcate la fel ca restul lumii. Aşa au apărut mai mulţi designeri români”, adaugă Roxana Andraş.

În ceea ce priveşte brandul OuiMehNon, pe care îl deţine, Roxana a lansat de curând colecţia de primăvară-vară 2018 şi spune că, pe viitor, îşi propune să lanseze colecţii personalizate, cu piese de designer produse în serii mici.

”Eu gândesc investiţia per colecţie. Noi am lansat două colecţii şi o pregătim pe cea de a treia, colecţia de toamnă-iarnă 2018-2019. Pentru colecţia de primăvară-vară 2018 avem o investiţie de 20.000 de euro, din care cea mai mare parte o reprezintă costurile fixe cu designul şi tiparele”, mai spune Roxana Andraş.

Mari amatori de cumpărături online, românii contribuie direct la creşterea accelerată a companiilor care au şi magazine online. Studiile arată că mai mult de jumătate dintre cei interesaţi de achiziţionarea hainelor din mediul online îşi caută informaţiile pe Google sau pe Facebook .

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.