Produsele Angelli Spumante&Aperitive, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa vinurilor spumante, au ajuns în peste 50. 000 puncte de vânzare din toată ţara (80% dintre acestea comercializând în medie 5 produse Angelli) şi peste 800 de puncte de vânzare ale retailerilor internaţionali (Metro & Real, Selgros, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Auchan, Plus, Profi, etc.)

În cei 20 de ani de activitate în ţară,  Angelli Cuvee Imperial a ajuns cel mai bine vândut vin spumant din România (sursa: Vektormarktforschung 2012-2013); lichiorurile cremă Angelli au devenit lider de piaţă în Ungaria, pe segmentul lichioruri cremă, în timp ce Angelli Cherry şi Vermouth sunt în top, în aceeași ţară.

Potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research în 2011, peste 80% dintre români cunosc brandul Angelli. “2014 va fi anul de maturizare a brandului nostru, an în care ne așteptăm la o creştere”, spune  Marius Obritenschi, manager general al Angelli Spumante&Aperitive.

Angelli Spumante & Aperitive şi-a început activitatea în 1994, prin comercializarea vinului spumant, iar un an mai târziu a lansat gama de lichioruri, în 1996 pe cea de vermut. În 2003, Angelli devine parte integrantă a concernului german Henkell & Co, cu afaceri în 18 ţări europene. Notorietatea internaţională a grupului este construită încă din 1832, iar astăzi grupul german Henkell & Co. este unul dintre cei mai importanţi producători de vin spumant din lume.

Portofoliul Angelli numără 8 game de produse (vinuri spumante, cocktail-uri fructe, aperitive, vermut, bitter, frizzante, aperitive frizzante, lichioruri crema).  Compania Angelli Spumante & Aperitive, comercializează în plus şi mărci importate pentru 12 categorii de produse alcoolice şi non-alcoolice.