În perioada de Crăciun, Poşta Română a achiziţionat peste 4.500 de articole vestimentare pentru angajaţii din front office. Valoarea totală a achiziţiei este de aproximativ 27.500 de euro. 

Obiectivul managementului este de a proiecta o imagine nouă a Poştei Române, atât în rândul clienţilor şi partenerilor săi, cât şi în rândul angajaţilor. 

Această achiziţie de uniforme se alătură eforturilor noastre de a îmbunătăţi felul în care este percepută Poşta Română. Angajaţii companiei care au contact direct şi constant cu clienţii sunt importanţi pentru noi, întrucât, inclusiv prin intermediul acestora se întreţine imaginea Poştei Române. 

Ţintim să creăm o imagine nouă, ordonată, care să se reflecte, în acelaşi timp, şi în calitatea serviciilor prestate de angajaţii noştri. 

Compania Naţională Poşta Română are cei mai mulţi angajaţi din România, în contact direct cu clienţii.


Te-ar putea interesa și: