Aparatele de aer condiţionat Mitsubishi Electric sunt prezente pe piaţa locală din 1996. Primul partener al japonezilor a fost Aerolux. Au urmat Klimatex în 2001 şi Genco în 2006. În prezent, dealerii Mitsubishi Electric pe piaţa de aer condiţionat sunt Dipet, Mit Clima şi Romstal. În 2017, cota de vânzări a companiei a fost de aproximativ 10 milioane de euro, totalizând 10% din piața locală de sisteme de climatizare. În ultimii ani, Mitsubishi Electric și-a dublat cota de piață pentru produse electrice de acest gen, iar în 2018 se estimează o creștere suplimentară a vânzărilor.

Compania a decis să deschidă o sucursală pe piaţa locală datorită creşterii spectaculoase din ultimii ani. „Am decis să consolidăm prezența Mitsubishi Electric în Europa investind în România, deoarece piața locală a înregistrat în ultimii ani o evoluție spectaculoasă. Mai mult decât atât economia locală a crescut mult și considerăm că avem condiții favorabile pentru consolidarea prezenței brandului“,  a declarat Andrea Veronese (foto: în dreapta), managerul Mitsubishi Electric România. La nivel global Mitsubishi Electric are o tradiție de aproape un secol în dezvoltarea soluțiilor industriale și casnice în diverse domenii de activitate ce includ dezvoltarea, producerea și vânzarea echipamentelor electrice și electronice folosite în procesarea și comunicarea informațiilor, dezvoltarea spațială și comunicații prin satelit, electronice de uz casnic, tehnologii industriale, tehnologii energetice, mijloace de transport și echipamente de construcții. Mitsubishi Electric  Europe, prin Mitsubishi Electric Living Environmental Systems este, de peste 30 de ani, activ în domeniul climatizării și recunoscut pentru viziunea inovativă, calitatea și fiabilitate produselor oferite. 

Capital: Cum aţi descrie piaţa locală de sisteme de cli­ma­tizare?

Andrea Veronese: Precum economia, piaţa sistemelor de climatizare creşte de la an la an. Piaţa românească era până nu demult sensibilă la preţ, însă acum românii încep să recunoască valoarea produselor de calitate. 

Capital: De ce aţi ales România pentru a deschide o nouă sucursală?

Andrea Veronese: România este o țară care are o puternică creștere economică, iar din acest motiv Mitsubishi Electric consideră că este un moment bun pentru a-și crește direct afacerea.

 

Capital: Care este obiectivul companiei, ce segement de piaţă vizaţi?

Andrea Veronese: Mitsubishi Electric are o prezenţă puternică de ani buni pe segmentul companiilor, iar acum încearcă să-şi consolideze poziţia pe segmentul rezidenţial. Compania este lider în domeniul HVAC, iar ţinta viitoare este de a deveni brandul numărul unu în segmentele principale precum RAC, PAC şi VRF.

Capital:  Ce ne puteţi spune despre  noile aparate de aer condiţionat ale companiei?

Andrea Veronese: Designul celor mai recente unități de climatizare se apropie tot mai mult de nevoile utilizatorului, asigurând în același timp confort și economie de energie.

Capital: Intenţionaţi să extindeţi operaţiunile în România şi pe alte segmente?

Andrea Veronese: Desigur, în viitor vor fi găzduite şi alte divizii în această sucursală.

 

Te-ar putea interesa și: