Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

An record pentru zboruri întârziate, anulate și supra rezervate! Cum poţi primi despăgubiri

Autor: | | 0 Comentarii | 188 Vizualizari

AirHelp, liderul modial în obținerea de compensații pentru pasagerii companiilor aeriene, a adunat întârzierile pe care le-au avut operatorii aerieni, iar concluzia pentru România urmează trendul internațional.

Astfel, anul 2018 a fost unul al recordurilor în ceea ce priveşte întârzierile zborurilor şi compensaţiile eligibile potrivit directivei europene EC261/2004 care permite pasagerului obţinerea de compensaţii de până la 600 de euro.

În 2018, aproape 1 din 5 zboruri a avut astfel de probleme, arată un comunicat al companiei.

La nivel global, în 2018, s-a înregistrat un record: mai mult de 10 milioane de pasageri au avut parte de zboruri întârziate, anulate şi supra rezervate. Recordul este valabil şi pentru România, numărul acestor pasageri fiind de 83.300.

Punctualitatea pe aeroporturile din România în decursul anului trecut a fost de 79%.

"Anul care tocmai s-a încheiat a fost fără precedent în ceea ce priveşte operarea la timp a zborurilor. Vara lui 2018, în particular, a fost extrem de aglomerată şi haotică, mai ales pentru pasagerii care au călătorit din România pentru destinaţii clasice de vară, mai exact, locuri însorite, vacanţe la plajă. Din nefericire, recordurile de călători pe aeroporturile din România s-au tradus într-un timp mai lung de aşteptare, astfel că mulţi dintre pasageri au fost nevoiţi să se înarmeze cu multă răbdare, în timp ce un număr important de curse aeriene au fost afectate de întârzieri şi anulări", spun reprezentanţii AirHelp.

În fiecare zi, în medie, 4.800 de pasageri călătorind din România au întâmpinat astfel de probleme la decolare. 

"Anul 2018 va intra în istorie ca anul care a provocat la maximum industria aeriană. Evenimentele neprevăzute au arătat că sunt o mulţime de lucruri de rezolvat şi este un drum lung de străbătut până când companiile aeriene vor face o prioritate din legea pasagerilor. Am văzut o creştere mare în ceea ce priveşte numărul cererilor pentru compensaţii şi este vizibil nevoie de AirHelp pentru informarea pasagerilor companiilor aeriene cu privire la drepturile lor şi, la fel de bine, pentru sprijinirea lor cu scopul obţinerii de compensaţii", spune Laura Kauczynski, purtător de cuvânt al AirHelp şi expert în drepturile pasagerilor. 

 

Anul 2018 a fost, fără niciun dubiu, un an record pentru întârzieri, anulări şi supra rezervări. La nivel global, aproape fiecare al cincilea zbor a fost afectat de un astfel de eveniment, unul dintre motivele principale ale acestor probleme fiind grevele personalului companiilor aeriene. Creşterea semnificativă a numărului de pasageri a pus, de asemenea, o presiune suplimentară pe aeroporturi, acestea din urmă fiind nevoite să se confrunte cu un trafic de pasageri la limita capacităţii. 

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Fii informat cu Capital!