Angajaţii cu normă întreagă din Statele Unite care lucrează la Amazon, între 1 şi 31 decembrie vor primi un bonus de 300 de dolari, iar cei angajaţi part-time obţin 150 de dolari, a anunţat cel mai mare retailer online din lume, într-o postare pe blogul său, conform agerpres.ro

Au fost cheltuiți milioane de dolari pe bonusuri

Câţiva retaileri, inclusiv Walmart Inc şi Home Depot Inc, au cheltuit pe bonusuri milioane de dolari pentru a-i compensa pe angajaţii care fac livrări, pe fondul creşterii comenzilor online în timpul pandemiei.

Şi în iunie Amazon a acordat bonusuri de 500 de milioane de dolari angajaţilor din prima linie şi partenerilor.

Recent, Amazon a informat că vrea să angajeze peste 100.000 de persoane, a patra serie de angajări masive anunţate anul acesta în SUA şi în Canada.

Analiştii apreciază că Amazon îşi poate permite să-şi majoreze numărul de salariaţi pentru că este una dintre puţinele companii care nu au fost afectate de criza provocată de pandemie. Oamenii au apelat la serviciile Amazon pentru diverse cumpărături, ceea ce a ajutat compania să înregistreze profituri şi venituri record. Rezultatele vin după ce Amazon a anunţat că a cheltuit patru miliarde de dolari pe igienizarea produselor şi plata bonusurilor şi a orelor suplimentare pentru angajaţi.

În iulie, Amazon a anunţat că pentru prima dată are peste un milion de angajaţi pe plan global, fiind al doilea angajator privat cu sediul în SUA, după lanţul american de magazine Walmart.

Un vicepreședinte Amazon arată care este secretul companiei

Paul Misener, vicepreședinte Amazon al Politicii de Inovație Globală, a vorbit în cadrul evenimentului „Go Tech World 2020” despre politica de inovare a gigantului american. Acesta a explicat cum compania abordează în mod unic procesul de creație și impune noi standarde atât pentru sine cât și pentru clienți.

„Mi s-a cerut să vorbesc despre inovație. Inovația este tratată precum un subiect important însă, în trecut, inovația obișnuia să fie considerată periculoasă. Cuvintele „pericol” și „inovație” merg mână în mână. De ce ai vrea să te schimbi? Vrei să faci aceleași lucruri precum părinții tăi. Însă, noi privim inovația diferit, din punctul de vedere al omului modern iar inovația trebuie să aibă un scop.

Amazon nu este singurul loc unde există inovație însă noi avem o metodă specifică. Trebuie să aibă un scop: să ne servească clienții. Noi suntem în căutare de modalități prin care să inovăm pentru ei.

Mereu ne-am gândit la un produs sau un serviciu pe care vrem să îl facilităm clienților noștrii. Dacă astăzi avem o idee pentru un produs sau un serviciu nou pe care vrem să îl servim în viitor, astăzi scriem un comunicat pentru viitoarea lansare. În acest fel, ne angajăm să scriem despre lucrul pe care vrem să îl facem. Comunicatul îi explică clientului care sunt beneficiile lui.

Acesta descrie ce înseamnă noul produs sau serviciu pentru client. Este în natura umană: ne uităm la un produs sau serviciu nou și ne gândim ce ne poate oferi.

În acest fel recunoaștem și faptul că ce vrem noi să facem este imposibil în ziua de azi. Recunoaștem că vom avea nevoie de mult timp pentru a ajunge unde dorim. Aceasta este una din modalitățile prin care lucrăm la Amazon”, a explicat Paul Misener în cadrul evenimentului.