creasca, in special in cazul produselor alimentare”, apreciaza Marius Caluian, Group Account Manager, MEMRB Romania. Potrivit acestuia, producatorii locali vor avea o importanta din ce in ce mai mare, iar piata se va dezvolta si ca urmare a cresterii economice pe ansamblu. „Putem spune ca „semne bune anul are” pentru comertul modern. Deja si-au anuntat intrarea pe piata mai multe lanturi de discont in primavara lui 2005″. Aceste evolutii vor duce, potrivit aceleiasi surse, la o scadere a numarului de magazine alimentare pe ansamblu, concomitent cu marirea suprafetei medii de vanzare. In primele 10 luni ale lui 2004, conform unei cercetari MEMBR, piata bauturilor si cea a produselor alimentare au crescut cu aceeasi rata (21%).In aceeasi perioada a lui 2004 fata de primele 10 luni ale lui 2003, romanii au savurat cu 35% mai multe bauturi nealcoolice si cu 10% mai multe bauturi alcoolice. Piata produselor alimentare a crescut cu circa 20%. De asemenea, grupa produselor cosmetice si de ingrijire personala si grupa altor produse nealimentare au sporit cu o rata aproape egala in ceea ce priveste volumul de bucati vandute (21%, respectiv 20%).
Alimentele, in top

6 ianuarie 2005, 12:00
Ultima modificare în 6 ianuarie 2005, 14:00
creasca, in special in cazul produselor alimentare", apreciaza Marius Caluian, Group Account Manager, MEMRB Romania. Potrivit acestuia, producatorii locali vor avea o importanta din ce in ce mai mare, iar piata se va dezvolta si ca urmare a cresterii economice pe ansamblu. "Putem spune ca "semne bune anul are" pentru comertul modern. Deja si-au anuntat intrarea pe piata mai multe lanturi de discont in primavara lui 2005". Aceste evolutii vor duce, potrivit aceleiasi surse, la o scadere a numarul
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook