Alexandrion Group a ales să participe la Whisky Fest 2019 cu portofoliul său extins, fiind prezent cu 5 standuri dedicate: Glenfiddich, Single Malt Society, Maker’s Mark, Auchentoshan și Jim Beam.

La standul Single Malt Society, doritorii au putut găsi brandurile Chapter 7 și Laphroaig, care au propus spre degustare Miltonduff 6YO, 65 grade, care a putut fi personificat, Highland 19YO și BenRiach 9YO, o ediție specială creată pentru România, iar Laphroaig a subliniat segmentul whisky-urilor afumate. Single Malt Society reprezintă o platformă care reunește connoisseur-ii de profil și pregătește lansarea primului whisky autohton, sub marca Alexandrion Group.

Experiența propusă de Glenfiddich în cadrul festivalului a înglobat degustarea de sortimente deosebite de whisky, discutate într-o perspectivă profesionistă în cadrul celor două sesiuni de mentoring susținute de Struan Grant Ralph, Ambasador la William Grant & Sons si o sesiune de caricaturi în cadrul căreia consumatorii au imortalizat bucuria de a trăi.

Elementul central al acestui corner a fost Glefiddich Grand Cru, lansat în România în luna septembrie a acestui an. Acesta reprezintă un single malt în ediţie limitată, maturat timp de 23 de ani în butoaie de stejar French cuvée, care îmbină cele mai fine arome din Scoţia şi Franţa pentru a crea gustul ce redefineşte luxul.

Jim Beam, Marker’s Mark și Auchentoshan și-au deschis și ei portofoliile de produse la acest eveniment, fiecare propunând experiențe unice la standurile lor personalizate din cadrul festivalului. Fiecare dintre acestea a propus simpatizanților să se bucure de cocktail -urile lor semnătură, iar mai mult de atât, Maker’s Mark a propus ceruirea paharelor, element unic al brandului. Această acțiune face referire la sigilarea manuală printr-o tehnică specifică de ceruire a sticlelor, care nu permite lichidului îmbuteliat să îți modifice calitățile. Această tehnică, veche de peste 100 de ani, pune în prim-plan reminescențe franțuzești din sfera cognac-ului, plan din care a fost și inspirată această experiență, disponibilă acum consumatorului Marker’s Mark. Dintre standurile Jim Beam prezente în festival, Auchentoshan a înregistrat cea mai mare audiență.

”Interacțiunea directă cu consumatorul nostru reprezintă un excelent context de surprindere a noilor comportamente de consum, iar pentru a răspunde cât mai exact cererii din piață, Alexandrion Group participă la evenimentul de anvergura Whisky Fest, cu un mix de produse atât din gama de import, cât și cu Single Malt Society, platforma dedicată iubitorilor de single malt din România. Mai mult de atât, venim în întâmpinarea grupurilor targetate de noi în vederea creării unei legături  dintre aceștia și primul single malt românesc pe care Alexandrion Group îl va lansa. Piața de whisky în România înregistrează o creștere constantă atât cantitativ, cât și valoric, și există o accelerare către premiumizare. Alexandrion Group oferă cel mai bogat portofoliu de whisky și experiențe unice de consum, dovedindu-și constant calitatea de trendsetter”, a declarat Marinela Popescu, directorul de marketing al Alexandrion Group.

Whisky Fest a reunit peste 1000 de producători, distribuitori și iubitori ai băuturilor spirtoase într-o mare diversitate de arome, atât autohtone, cât și de import. Evenimentul a fost dedicat persoanelor de peste 18 ani, promovând consumul responsabil de băuturi alcoolice.