Afacerile Romexpo au scăzut în 2009 cu 40%, la 65 de milioane de lei, iar conducerea complexului expoziţional estimează că anul în curs va fi şi mai dificil, din cauza diminuării bugetelor de promovare a firmelor.

„Anul trecut, cifra de afaceri a Romexpo a scăzut cu 40%, ajungând la 65 de milioane de lei. 2010 se anunţă ca fiind un an şi mai greu, în contextul crizei care afectează sever bugetele de promovare ale firmelor”, a declarat directorul general al Romexpo, Doru Simovici. În 2008 Romexpo a avut afaceri de 96,5 milioane lei şi un profit de 30,2 milioane lei. Simovici a adăugat că, în urma evaluării pierderilor înregistrate anul trecut, a avut loc o reorganizare a personalului.

Printre obiectivele Romexpo pentru 2010 se numără organizarea de târguri în străinătate, în ţări precum Cehia şi Austria, şi dezvoltarea programului expoziţional. Astfel, în acest an vor fi organizate 13 evenimente expoziţionale în plus faţă de anul precedent, cu tematici noi, printre care un târg de accesorii auto, unul de rechizite, un târg dedicat în exclusivitate bărbaţilor, Man Fest, şi unul de imobiliare.

Prima expoziţie organizată în acest an la pavilionul expoziţional Romexpo este ediţia a 16-a a expoziţiei internaţionale de ţesături, îmbrăcăminte, pielărie, blănărie, încălţăminte şi accesorii Mobexpo. La târgul desfăşurat în perioada 4-7 martie vor participa 100 de firme, dintre care 85 româneşti şi 15 străine.

SURSA: Mediafax