Project Events este singurul organizator care a rămas în portofoliu cu cinci târguri imobiliare. „Avem programate patru târguri Project Expo pentru anul acesta: în martie, mai, iulie şi septembrie. Un al cincilea este şi el în plan, dar încă nu am decis data exactă. Nu ştim dacă să îl facem în noiembrie sau decembrie. Anul trecut am făcut tot cinci evenimente la care au participat în total 16.500 de vizitatori“, a declarat pentru Capital Sorin Săraru, managing partner al Project Events.
Noi nişe
Identificarea unei noi nişe sau pur şi simplu nevoia de restrângere a evenimentelor i-a determinat pe cei de la Ad Media, organizatorii târgului tIMOn, să dezvolte un nou brand sub care va desfăşura două evenimente exlusiviste.
„Avem programate 2 ediţii mari de tIMOn, una în primăvară şi una în toamnă, la care încă nu am stabilit datele exacte, pentru că derulăm încă un sondaj printre dezvoltatori cu privire la perioadele preferate. Mai pregătim alte două târguri exclusiviste, care vor avea alt brand, şi unde vor fi selectaţi atât dezvoltatorii, cât şi vizitatorii. Vom folosi locaţii mici. Practic vor fi nişte expoziţii de proiecte premium, de top, doar cele vandabile. Am identificat o cerinţă în piaţă şi ne-am pliat pe ea. Acestea vor fi organizate în vară şi în iarnă, astfel încât să acoperim tot anul“, a explicat Vlad Vlăsceanu, directorul general al Ad Media.
Puţine, dar pe bani
Organizatorii Târgului Naţional Imobiliar (TNI) vor organiza şi în acest an tot două ediţii la Palatul Parlamentului, însă spre deosebire de concurenţă, acesta este singurul eveniment la care se percepe o taxă de intrare.  
„Avem ca şi anul trecut programate două ediţii de TNI, una în lunas mai şi alta în septembrie. Sunt exact în aceleaşi săptămâni ca şi anul trecut. Cele două ediţii din 2010 au fost vizitate de 11.700 de oameni“, a menţionat Adrian Bercea, directorul general al târgului.