Sticlă de ulei în schimbul a 3000 de euro. O femeie cere această sumă după ce a cumpărat o sticlă de 2 litri de ulei din supermarket. S-a întâmplat în Austria. Cumpărătoarea cere să fie despăgubită cu 3.000 de euro de către conducerea unui supermarket din regiunea Carinthia .

Motivul ar fi legat de faptul că respectiva sticlă de ulei la 2 litri s-a vărsat pe bancheta mașinii.

Sticlă de ulei cu defect

Femeia a fost la cumpărături și după ce a terminat tot ce a avut de achiziționat de la supermarket, s-a îndreptat spre mașină. Ea a transferat toate cumpărăturile în autoturism. Printre altele, pe bancheta din spatele scaunului șoferului, femeia a pus o sticlă de ulei de 2 litri.

Imediat însă s-a produs incidentul neplăcut. Femeia a constatat că uleiul s-a vărsat în toată mașina. Se pare că de vină ar fi fost o defecțiune a dopului de la sticlă.

Daune în valoare de 3.000 de euro

Femeia pare acum mai decisă ca niciodată să-și caute dreptatea. Ea vrea să ceară daune supermarketului în valoare de 3.000 de euro. În opinia sa, supermarketul trebuie să plătească pentru ceea ce a pățit cu respectiva sticlă de ulei.

Klein Zeitung, avocatul femeii, a ținut să puncteze că închiderea capacului era rupt. Din acest motiv, produsul nu ar fi trebuit să fie scoasă la vânzare.

”Totul s-a revărsat în mașină. Diferitele părți au fost complet îndepărtate. Închiderea sticlei a fost defectă și nu era potrivită pentru vânzare”, a spus avocatul acesteia.

bani, euro
Bani Euro/SURSA FOTO: Dreamstime

Avocatul supermarketului încearcă să găsească o explicație

În replică, avocatul supermarketului a menționat că niciodată nu a mai existat o astfel de problemă. El este de părere că dopul sticlei de ulei s-ar fi spart din alte motive.

„Închiderea a fost etanșă și când uleiul a fost vândut. Ca să se rupă dopul cutia trebuie să fi căzut pe un obiect dur precum asfaltul. Nu a mai fost niciodată o astfel de problemă”, a spus avocatul magazinului.

Trebuie spus că femeia a refuzat suma de 1.000 de euro. Această informație a fost dată de reprezentatului magazinului din Carinthia. Propunerea a fost prima și singura făcută de conducerea supermarketului. Femeia a apreciat, însă, că prejudiciul a fost cu mult mai mare decât suma propusă de supermarket.