Potrivit Bloomberg, Boeing a intensificat producţia în urma consemnării la sol pentru trei luni a avioanelor 787 Dreamliner, din cauza unor incendii declanşate la baterii.
De asemenea, producătorul american a livrat 65 de aparate Dreamliner în 2013, în creştere de la 46 în anul precedent, conform aceleiași surse. Compania a primit anul trecut 1.355 de comenzi, pe locul al doilea ca mărime în istoria companiei, faţă de 1.338 în 2012.
Operatorii aerieni au profitat de avantajul costurilor scăzute de finanţare pentru înlocuirea modelelor mai vechi cu unele noi, cu un cosum redus de carburant, ceea ce a dus la creșterea producției și a vânzărilor.
În noiembrie anul trecut, presa internațională anunța că Boeing caută locaţii alternative din afara Statelor Unite pentru construcţia noului model 777X, după ce un sindicat din statul Washington a respins contractul prin care asamblarea avionului urma să aibă loc în zonă. Boeing 777X a fost prezentat atunci, oficial, la Dubai, şi a stabilit un record pentru comenzile primite la lansare.
Compania a primit comenzi pentru aproape 260 de aeronave, cu un preţ de listă de aproximativ 100 miliarde de dolari. Printre clienţi se numără Emirates Airline, Etihad Airways şi Qatar Aiways, potrivit MarketWatch.