”Anul acesta, ne-am continuat intenţiile de consolidare şi extindere a activităţilor cu valoare adăugată pentru clienţi. Valoarea investiţiilor din acest an a atins şapte milioane de euro, chiar dacă bugetul iniţial a fost de 4,5 milioane de euro”, a spus Adrian Mihai, business development manager al companiei.
Altfel, reprezentanții FAN Courier au estimat că valoarea pieţei locale de curierat va creşte cu peste 10%, anul acesta, comparativ cu anul trecut, când a fost de 250 de milioane de euro, ”motorul creșterii” fiind segmentul online-ul.
În ceea ce privește anul viitor, Fan Courier estimează o creştere de 10% a cifrei de afaceri, precum şi investiţii de peste patru milioane de euro.
”Anul acesta, ne-a fost confirmat faptul că cel mai mare trafic se înregistrează constant în lunile noiembrie şi decembrie ale fiecărui an. Comenzile de Black Friday şi cele din Ajunul Crăciunului sunt, în medie, cu 20 – 25% mai mari faţă de o lună obişnuită”, a spus și Felix Pătrăşcanu, managing director Fan Courier. În 2013, Fan Courier a extins gama de servicii de curierat rapid Express Loco la nivel naţional şi a lansat serviciul Collect Point în 153 de staţii OMV.