Estimarea se bazează pe atât pe creşterea volumului de servicii cu livrare în aceeaşi zi, în special în zona de e-commerce, cât şi pe creşterea volumului pentru serviciile de tip tailor-made: livrări la ore programate, livrări pentru industria medicală şi farmaceutică, pentru industria bancară şi serviciul de food delivery, lansat în această vară în Bucureşti. De asemenea, o contribuţie semnificativă la cifra de afaceri a companiei o au serviciile poştale, piaţă pe care Sameday Courier a intrat încă de la începutul anului.

În primele 9 luni ale anului, ponderea livrărilor în aceeaşi zi în totalul cifrei de afaceri a crescut cu 48%, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Această tendinţă se datorează şi creşterii numărului de parteneriate pe care Sameday Courier le-a încheiat cu magazine din online.

„Retailerii online au înţeles necesitatea de a le oferi clienţilor servicii de livrare cu valoare adăugată, precum livrarea în 3 ore sau livrarea la o oră programată. De la începutul anului, 10% dintre clienţii magazinelor online partenere Sameday Courier au optat pentru acest tip de servicii, fapt ce ne face să fim din ce în ce mai optimişti cu privire la oportunităţile de creştere a business-ului”, comentează Lucian Baltaru, General Performance Manager la Sameday Courier.

Compania a înregistrat vânzări de puîin peste 830.000 euro în primele nouă luni din 2013. În ceea ce priveşte veniturile din trimestrul 3 al anului în curs (iulie – septembrie 2013), Sameday Courier a raportat o creştere de 27% comparativ cu trimestrul 2 (aprilie – iunie 2013) al aceluiaşi an.