Reducerile se vor aplica la carti, eBooks, jucarii si produse vestimentare. “Flash sales” este un model de business în comerțul electronic mondial prin care un magazin online vinde produse cu reduceri importante în campanii de scurtă durată.

La începutul acestei săptămani, elefant.ro a anunțat introducerea în ofertă a unei noi categorii de produse – fashion – ce include momentan peste 3.000 de articole de vestimentație, încălțăminte și accesorii pentru femei și bărbați. Noua categorie funcționează în versiunea de beta testing, urmând ca lansarea oficială să aibă loc într-un interval de 2-4 săptămâni.

De asemenea, retailerul online a intrat și pe piața de asigurări auto, clienții având posibilitatea să-și încheie online o poliță RCA, cu reducere de 5% până în 24 noiembrie 2013.

În perioada urmatoare, elefant.ro va continua politica de diversificare a paletei de produse, transformându-se din “cea mai mare librărie online” în “mall-ul online al familiei tale”, potrivit reprezentanților site-ului.

Fondat în 2010, graţie unei finanţări din partea fondului de investiţii Greenlight Invest (vehicul investitional al Fribourg Investment), elefant.ro se bucură de zeci de mii de vizitatori zilnic.

În 2012, elefant.ro a înregistrat  încasări de 3,6 milioane euro, firma estimând pentru anul curent o dublare a afacerilor.


Te-ar putea interesa și: