Pe 5 august începe perioada de tranziţie, în decursul căreia clienţii cu produse de creditare vor continua să fie deserviţi de către RBS România în numele UniCredit Ţiriac Bank până la 15 septembrie, dată la care întregul proces de tranziţie va fi finalizat. Clienţii care deţineau la RBS România doar produse de cont curent, depozite şi servicii asociate au fost deja transferaţi cu succes la UniCredit Ţiriac Bank, în urma exprimării acordului în acest sens.
 
„Etapele parcurse până în prezent în procesul de transfer al clienţilor de la RBS România demonstrează că am făcut o alegere potrivită pentru toate părţile implicate. Dorim să le mulţumim clienţilor pentru încrederea acordată şi să le demonstrăm că suntem un partener pe care se pot baza, punându-le la dispoziţie produse şi servicii competitive, experienţă vastă şi consultanţi bine pregătiţi, printr-o amplă reţea teritorială şi un Call Center performant. În plus, beneficiem de o strategie de dezvoltare pe piaţa de Retail şi de resursele necesare pentru a creşte alături de clienţii noştri ” a declarat Răsvan Radu, CEO UniCredit Ţiriac Bank şi Country Chairman al grupului UniCredit în România.
 
„Faptul că aproape toţi clienţii noştri şi-au exprimat acordul în legătură cu migrarea conturilor lor la UniCredit Ţiriac Bank ne-a întărit părerea că am luat cea mai bună decizie vânzând business-ul nostru de Retail şi Royal Preferred Banking către UniCredit Ţiriac Bank. Vom continua să ne servisăm clienţii cât mai bine pe parcursul perioadei de tranziţie, care se va finaliza complet pe data de 15 septembrie. În ceea ce priveşte strategia de business pe care o va urma RBS în România, vom continua să fim o bancă dedicată clienţilor persoane juridice, oferind produse de tranzacţii bancare şi trezorerie competitive şi inovative segmentului pe care ne concentrăm, companii de top internaţionale şi locale de dimensiuni mari şi clienţi instituţionali” a declarat Henk Paardekooper, Preşedinte şi CEO RBS România.
 
Atât RBS România cât şi UniCredit Ţiriac Bank doresc să asigure în continuare un transfer facil al conturilor clienţilor. Toţi clienţii au primit toate informaţiile necesare asupra procesului şi planificării transferului. Odată transferaţi, clienţii vor beneficia de oferta complexă de produse şi servicii de Retail a UniCredit Ţiriac Bank, respectiv a UniCredit Consumer Financing. Pentru mai multe informaţii, clienţii care deţineau la RBS Romania doar conturi curente şi produse asociate se pot adresa Contact Center-ului UniCredit Ţiriac Bank, la +40 21 200 20 20 (reţea Romtelecom) sau +4037 263 70 20 (reţea Vodafone). Toţi ceilalţi clienţi pot suna la RBS Phone Banking, +40 21 20 20 800, disponibil non-stop.
îşi propune să menţină permanent clientul în centrul activităţilor sale, să fie un partener cu care se lucrează uşor şi să fie o parte foarte activă a comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea.
Grupul UniCredit este prezent pe piaţa din România şi prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) şi UniCredit Business Integrated Solutions (UBIS).
 


Te-ar putea interesa și: