Investiţia necesară pentru deschiderea magazinului LEM’S de la Craiova este de aproximativ 1.700.000 lei. Magazinele de mobilă ale Lemet operează sub brandul LEM’S şi sunt amenajate la acelaşi standard de calitate în toate judeţele ţării.
Magazinul LEM’S din Craiova se întinde pe o suprafaţă de 1300 mp și este al treilea cel mai mare din România. Cu acest spaţiu comercial deschis în Craiova, reţeaua LEM’S are o suprafaţă totală de retail, la nivelul întregii ţări, de peste 65.000 de mp.
”Strategia noastră de dezvoltare continuă să se bazeze pe extinderea rețelei de magazine LEM’S urmărind dezvoltarea de spații tot mai generoase, în centre comerciale noi, dar și pe dezvoltarea de noi produse. Anual dezvoltăm programe noi ce au la bază cerințele și nevoile românilor care sunt tot mai diverse. Unul dintre cele mai noi produse marca LEM’S este Livingul New York, primul produs din gama de lux și primul living în sticlă și lumini. Acesta se află deja în toate magazinele LEM’S.” declară Adrian Rizea, directorul comercial al rețelei, strategia de extindere.
LEM’S oferă mobiler de calitate, modern, rezistent și bine integrat în ambianța oricărui cămin autohton, mobilier „made in Romania”. Aceste principii au stat și la baza programului modular și flexibil de canapele, prin care clienții au posibilitatea să își creeze canapeaua în funcție de căminul și stilul lor de viață.
„Multifuncționalism, modularitate sau flexibilitate sunt cuvintele de la care am plecat atunci când ne-am propus să demarăm producţia de canapelele sub brandul LEM’S. Am urmărit ca aceste canapele să poată fi configurate în funcție de nevoile fiecărui client, dar să ţină cont şi de spațiul disponibil în apartamentele românilor. Pe lângă aspectul estetic, am urmărit ca mobilierul odată ajuns în casele românilor să fie fiabil și să facă față folosirii de zi cu zi. ” declară Adrian Rizea.

Te-ar putea interesa și: