Compania, cu capital privat integral românesc a încheiat exercițiul financiar 2012 cu o cifră de afaceri de 242, 2 milioane RON (54,7 mil. Euro) și estimează un avans de minim 5%, anul acesta. ”Și pentru anul 2013,  planurile noastre iau în calcul două scenarii: optimist, care prevede o creștere de 10%, în cazul în care piața revine pe creștere și un altul prudent, în care previziunile noastre merg pe o creștere de 5% determinată de instabilitatea pieței de mărfuri și servicii” a declarat Neculai Mihai, General Manager FAN Courier.
Previziunile favorabile în ceea ce privește business-ul sunt susținute de semnalele privind creșterea cererii de servicii de curierat, cerere alimentată și în 2013 de segmentul comerțului online. ”Comerțul online rămâne și în 2013 unul dintre principalele motoare de creștere a business-ului FAN Courier și al pieței în ansamblul său, deoarece este un domeniu cu mare potențial de dezvoltare la nivelul întregului teritoriu al României, nu doar în București. Pentru FAN Courier, estimăm că cel puțin un sfert din creșterea estimată va fi generată de acest segment”, a explicat Adrian Mihai, Business Development Manager. 
Al doilea motor de creștere a afacerilor în 2013 îl constituie serviciile noi, cu valoare adăugată care vor oferi clienților cele mai bune soluții logistice pentru propriile business-uri precum și  consolidarea serviciilor lansate de FAN Courier în cursul anului trecut. De asemenea, pe fondul deprecierii monedei naționale în raport cu euro și al creșterii constante a cheltuielilor cu carburantul, FAN Courier ia în calcul o scădere a marjei de profitabilitate cu 1-max. 2%. ”În 2012, costurile de transport au crescut cu 25% la fiecare km  transportat. FAN Courier si-a asumat o micșorare a marjei de profitabilitate pentru a nu provoca o influență în lanț negativă a cheltuielilor clienților noștri”, au explicat reprezentanții companiei.
Pentru anul în curs, FAN Courier va aloca aproximativ 4,5 milioane de euro continuării programelor de investitii demarate anterior: modernizarea flotei auto, tehnologie si inovație, pregătirea și specializarea personalului. În primele două luni ale anului, compania a achiziționat deja 25 de autovehicule noi, care au fost introduse în circuitul de transport. Programul de investiții anunțat include și extinderea depozitului din sediul central al FAN Courier, amplasat în Ștefănești, investiția ridicându-se la aproximativ un milion de euro.
În 2012, FAN Courier a avut peste 15.200.000 de expeditii, dintre care 57% au reprezentat colete si 43% plicuri. Cumulat, transportul efectuat de curierii FAN a reprezentat 16,5 miloane de km iar coletele și plicurile au cântărit 76.171. 632 kg. Cele mai multe expediții le-a generat Capitala României, astfel că 40.92% din totalul expedițiilor au avut ca oraș destinatar București. Pe pozițiile următoare, din perspectiva volumului expedițiilor se situează municipiile Cluj Napoca, Timișoara, Constanța, Brașov și Oradea.