„După cardul de cumpărături lansat în 2012, acum a venit rândul asigurărilor. Vom dezvolta gama de asigurări și vom extinde programul în celelalte magazine ale rețelei”, spune Marilena Cîrsteanu, responsabil Serviciu Card cora și Punctul de Beneficii

Punctul de Beneficii al cora a fost lansat în 2012 în toată rețeaua de hipermarketuri din România cu rolul de a oferi clienților mai multe servicii financiare sub același acoperiș. Pe lângă asigurările recent lansate, la Punctul de Beneficii, clienții își pot face carduri de fidelitate cora, carduri de credit co-brand cora – UniCredit Ţiriac Bank sub sigla MasterCard și pot obține credite de consum pentru produsele cumparate în rate din magazin.

cora România are în prezent 10 hipermarketuri, dintre care patru la București și câte unul la Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanța și Bacău.

În 2013, sunt programate alte două deschideri, la Slobozia și Constanța.

Philippe Lejeune, directorul general al Cora România, spera la o creștere organică a vânzărilor de 4-5%, în 2012. Cora se aştepta şi în 2011 o creştere a cifrei de afaceri cu 3%, comparativ cu nivelul de 328 milioane euro din 2010.

Compania Otto Broker a fost înființată în anul 2002 și a ajuns, în zece ani, liderul de piață în domeniul intermedierii asigurărilor încheiate pentru persoane fizice în centrele comerciale. Otto Broker dispune de o rețea teritorială proprie de 40 birouri, localizate în principalele orașe din România. Volumul de prime intermediate a atins în anul 2012, valoarea de 40 de milioane de  lei.