Potrivit lui Schaible, oferta de modele marca Dacia s-a îmbunătăţit cu modelul Dokker şi două noi modele Sandero. În plus, clienţii din Germania se îndreaptă către versiunile bine echipate şi, prin urmare, mai scumpe.

“Mai puţin de zece la sută din clienţi se îndreaptă spre cea mai ieftină versiune. De exemplu, în cazul SUV-ului Dacia Duster preţurile încep de la 11.000 de euro, însă preţul mediu de vânzare este mai mare de 15.000 de euro”, a declarat Achim Schaible.
Succesul mărcii Dacia, crede el, nu este motivul pentru care vânzările de autovehicule Renault au scăzut în Germania având în vedere că doar o mică parte din clienţii Dacia au condus anterior un autovehicul marca Renault. “Maxim opt la suta dintre cumpărători au condus anterior un Renault, restul vin de la VW, Opel, Ford şi piaţa autovehiculelor second-hand’, a spus Schaible.

Societatea Automobile Dacia, care are peste 15.000 de salariaţi şi o capacitate de producţie de 350.000 de vehicule pe an, a înregistrat la sfârşitul anului trecut o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro.

Sursa: Agerpres