Cel de-al treilea supermarket al reţelei din Ploieşti, deschis pe Strada Gheorghe Doja 91-93, are o suprafaţă de vânzare de 500 de metri pătraţi.

Retailerul a deschis rimul supermarket din Ploieşti în urmă cu nouă ani, respectiv în 2003.
În sortimentaţia magazinului clienţii vor găsi o gamă variată de produse sub mărcile proprii: „365”, produsele speciale „Delhaize”, produse ecologice „Bio” şi produse cu specific românesc „Gusturi Româneşti”. Vânzările Mega Image au depășit, anul trecut,  pragul de un miliard de lei (echivalentul a cca. 225 mil. euro).

Cu şase noi supermarketuri deschise în iunie, (Mega Image (3) şi Shop&Go (3)), retailerul belgian a detronat Lidl şi a devinit cea mai extinsă rețea de comerț modern din România”.
Topul marilor rețele de retail din țară este completat de Lidl (141), Penny Market (130) şi Profi (122).

Retailerii internaționali au deschis 89 de magazine, de la începutul acestui an, în urma unor investiţii de circa 100 de milioane de euro.