Pe piața românească, mărcile BMW şi MINI au continuat trendul ascendent din ultima perioadă. Astfel, cu 431 unităţi livrate în primul trimestru, constructorul german a înregistrat o creştere de 36,8% şi cel mai bun trimestru din ultimii patru ani.
Mai mult, pentru prima dată în istoria mărcii, BMW X1 a urcat pe prima poziţie în topul celor mai vândute modele, cu 80 de unităţi, surclasând BMW X5 (75 unităţi) şi BMW Seria 5 (71 unităţi).

Totodată, marca MINI a continuat trendul ascendent, cu 42 unităţi livrate în primele trei luni, în creştere cu 61,5% comparativ cu perioada similară din 2011, stabilind astfel cea mai bună performanţă din ultimii cinci ani.
La nivel mondial, potrivit Agerpres, veniturile BMW Group consemnate în primul trimestru au urcat cu 14,1%, la 18,293 miliarde de euro, iar profitul înaintea exerciţiului financiar (EBIT) a crescut cu 18,8%, la 2,132 miliarde de euro. De asemenea, profitul brut (EBT) a înregistrat un salt de 21,8%, la 2,076 miliarde de euro, în timp ce profitul net al grupului a ajuns la 1,349 miliarde de euro, în creştere cu 18,1% faţă de primele trei luni din anul anterior.
Conform datelor oficiale, numărul de automobile vândute de către BMW Group pe parcursul primului trimestru din 2012 a crescut cu 11,2%, la 425.528 unităţi, iar veniturile şi câştigurile pe segmentul auto s-au majorat cu 12,4%, până la 16,159 miliarde de euro. Pe acelaşi segment, EBIT a urcat cu 10%, la un nivel de 1,878 miliarde de euro, ceea ce a dus la o marjă EBIT a sectorului auto de 11,6%.
Potrivit aceleiași surse, marca BMW a înregistrat, la nivel mondial, o creştere de 11% în primele trei luni ale anului, cu vânzări totale de 356.548 unităţi, un salt important fiind consemnat în cazul noului BMW Seria 1, ale cărui vânzări au crescut cu 20,2%, la 54.160 unităţi.
Totodată, diferitele modele ale gamei X au continuat să aibă vânzări foarte bune, în primele trei luni din 2012 modelul BMW X1 fiind comercializat în 29.532 unităţi, mai mult cu 8,4% comparativ cu datele din intervalul similar din 2011. Pe de altă parte, BMW X5 şi-a păstrat poziţia de lider al segmentului datorită unei creşteri de 14,7% a vânzărilor, la 26.563 unităţi, iar vânzările modelului BMW X6, în aceeaşi perioadă, au urcat cu 13,7% la 11.048 unităţi. Şi marca MINI a înregistrat un nou record al volumului de vânzări, primul trimestru aducând o creştere de 12,1%, la 68.210 unităţi, se arată în raportul companiei. În cadrul segmentului de auto superlux, Rolls-Royce Motor Cars a comercializat 770 unităţi vândute, în creştere cu 6,5% faţă de perioada ianuarie-martie 2012.
Volumul vânzărilor BMW Group a înregistrat creşteri în aproape toate regiunile mapamondului, niveluri maxime înregistrându-se în Asia, unde s-au vândut 118.880 unităţi (+31,9%) în intervalul ianuarie-martie 2012. Un total de 80.218 unităţi (+36,6%) au fost vândute numai în China, în timp ce în Japonia numărul de automobile vândute a crescut cu 44,4%, la 13.994 unităţi.
Vânzările din Europa au urcat cu 0,5%, la 201.063 unităţi, iar clienţilor de pe continentul nord-american le-au fost livrate 83.177 de automobile. Vânzările în SUA au urcat, în primul trimestru din acest an, cu 16,5%, la 75.931 unităţi.
Pe segmentul motocicletelor, potrivit aceleiași surse, volumul vânzărilor, al câştigurilor şi al veniturilor din primul trimestru a fost mai mare pentru BMW Group decât cel de anul trecut. Astfel, veniturile segmentului au crescut cu 12,8%, la 448 milioane de euro, EBIT a avut o creştere de 19,4%, la 37 milioane euro, iar profitul brut a urcat cu 23,3%, la 37 milioane euro. Volumul motocicletelor vândute, în primele trei luni din 2012, a urcat cu 7,8%, ajungând la 27.015 unităţi, din care 24.373 sub marca BMW şi 2.642 unităţi motocicletele Husqvarna.