Dintre marii retaileri, în România practică E-commerce FMCG doar Carrefour și rețeaua cash&carry Metro, care deține un magazin online de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT, curățenie și protocol, care se adresează persoanelor juridice. De asemenea, Cora urmează să lanseze coradrive.ro, prin care clientul face cumpărăturile online și le ridică apoi din magazin. Conform unei analize realizată de Magazinul Progresiv, oficialii Carrefour au precizat că bonul mediu al unei comenzi online  este mult peste 150 de lei – cât reprezintă nivelul minim obligatoriu al unei comenzi.
„Credem că piata românească va depăși piețele din vestul Europei ca și cota online-ului din total retail FMCG, pentru că același lucru s-a întâmplat și cu penetrarea internetului în România: viteza a fost foarte mare, practic noi am ars etape față de vestici. Ne putem aștepta ca în 1-2 ani  vânzările online să depășească 1% din totalul retailului local cu dominantă alimentară, iar în următorii 3-5 ani ne putem aștepta la o dezvoltare a segmentului online la o cotă de până la 5%”, a declarat pentru Magazinul Progresiv Radu Butufei, Director E-Commerce la Carrefour România.
La o valoare a pieței FMCG românești, estimate de companiile de research la circa 15 miliarde de euro, rezultă că piața de e-commerce pe acest segment ar putea depăși 150 de milioane de euro în 2015. Reprezentanții Carrefour apreciază piața retailului alimentar la 40 de milioane de euro.
În vestul Europei, cea mai dezvoltată piață de e-commerce pe zona de food este cea din Marea Britanie, unde segmentul deține o cotă de 5,6% din totalul vânzărilor de bunuri de larg consum, potrivit datelor furnizate de Carrefour.