Vizitatorii online pot accesa banner-ul disponibil pe o serie de pagini web specializate, dar şi pe website-ul Citibank România pentru a iniţia o conversaţie cu consultanţii băncii. Aplicaţia de chat de pe site poate fi accesată prin completarea unui formular cu informaţii de bază precum numele, adresa de e-mail şi numărul de telefon.

În continuare, utilizatorul este conectat cu specialiştii disponibili, care sunt notificaţi în legătură cu fiecare discuţie iniţiată. Principalul beneficiu oferit de sistem este acela că vizitatorii pot adresa întrebări specifice privind creditele de nevoi personale. Ulterior, pe baza informaţiilor primite, aceştia au posibilitatea de a solicita consultantului completarea aplicaţiei online, urmând ca decizia băncii să fie comunicată în 24 de ore.

De asemenea, dacă utilizatorul nu doreşte să primească informaţii pe baza formularului online, acesta poate opta să fie informat prin telefon, după completarea unui scurt formular de contact. Un reprezentant al băncii va lua legătura cu utilizatorul prin telefon sau e-mail în următoarele 30 de minute. Deşi serviciul este disponibil 24/7, pentru a nu interfera în mod neplăcut cu programul clientului, acesta va fi contactat în intervalul orar  9.00 – 22.00.

Prin creditul de nevoi personale oferit de către Citibank clientul poate împrumuta între 9.000 şi 60.000 de Lei. Perioada de rambursare este cuprinsă între 6 luni şi 6 ani, iar ratele sunt fixe şi egale, pe toată perioada de rambursare.