“Investim în permanenţă în a oferi o experienţă superioară a serviciilor de relaţii cu clienţii, iar deschiderea centrului din Craiova face parte din strategia noastră de regionalizare, pentru a fi mai aproape de toţi utilizatorii noştri şi mai uşor accesibili. Mai mult decât atât, investim în perfecţionarea tinerilor care lucrează deja alături de noi în Craiova şi ne dorim să dublăm numărul membrilor echipei, până la sfârşitul lunii ianuarie, anul viitor”, a declarat Ana Alexe, Director, Customer Operations, Vodafone România.  

În prezent, aproximativ 50 de tineri lucrează deja în centrul nou deschis şi beneficiază de numeroase programe de pregătire şi dezvoltare a competenţelor, iar numărul acestora se va dubla până la data de 31 ianuarie 2016.
    
Ca un prim pas, noii angajaţi vor raspunde solicitărilor abonaţilor persoane fizice, iar ulterior, aria serviciilor de suport furnizate de echipa din Craiova se va extinde. Pentru extinderea echipei Centrului De Relaţii cu Clienţii din Craiova, Vodafone România va recruta tineri cu foarte bune abilităţi de comunicare, lucru pe calculator şi asimilare a informaţiilor. Toţi noii angajaţi vor beneficia de pregătire amănunţită, într-un program de până la patru săptămâni.