Potrivit reprezentanților companiei, România este cea de-a treia piață la nivel european unde au ales să se extindă, după Slovacia și Polonia. Pentru 2016, aceștia estimează afaceri de jumătate de milion de euro la nivel local. Ei spun că anul acesta, piaţa locală va genera vânzări la aproape jumătate din totalul pieţei de e-commerce din Cehia, dar cu o creştere mult mai rapidă.

Acest tip de dezvoltare orizontală a zonei de e-commerce din România nu este surprinzător, dacă ținem cont că în țara noastră peste 11 milioane de oameni sunt conectaţi la internet și cumpărăturile online sunt o soluție preferată de tot mai mulți cumpărători. Portofoliul la care vor avea acces în noiembrie clienţii din România va cuprinde peste 20.000 de produse.

În 2015, afacerea a avut venituri de 9,6 milioane de euro, ținta pentru anul acesta fiind de 18,5 milioane. La evenimentul de lansarea în România au participat Manuela Ionescu, Country Manager România și David Siska, CEO-ul companiei.