PUBLICAȚIILE NOASTRE:
SE INTAMPLA ACUM!

IT & C

Ţara cu cele mai multe magazine online din lume

Autor: Bogdan Biszok | joi, 05 iunie 2014 | 0 Comentarii

Numărul cumpărătorilor online din China a ajuns la 300 de milioane, în timp ce numărul magazinelor online a ajuns la peste 83 de milioane, s-a afirmat în cadrul unei reuniuni dedicate monitorizării şi supravegherii produselor,organizată de Admnistraţia generală pentru supravegherea calităţii, inspecţie şi carantină.

Valoarea vânzărilor retail online a ajuns la 18,5 miliarde yuani, ritmul mediu de creştere în ultimii cinci ani fiind de 80%, creştere care a plasat China pe primul loc la nivel mondial. Se estimează că, până în 2015, volumul e-comerţului din China ar putea atinge 18.000 de miliarde yuani.

Wei Chuanzhong, directorul adjunct al administraţiei, a arătat că dezvoltarea explozivă a e-comerţului a creat platforme de consum, devenind un nou centru de creştere, reprezentând un trend al epocii.

Piaţa românească de comerţ electronic este formată din aprox. 4.500 de magazine online, cu 1.000 mai multe decât în 2012, potrivit estimărilor principalilor jucători. Piaţa de comert online din România s-a ridicat la finalul anului trecut la circa 1 miliard de euro. Estimarea de creştere pentru 2014 este de 30-35%.


SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.