Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Retail

Retailerii electro-IT se bat pe banii puși la saltea de români

Autor: |

Retailerii de electronice și electrocasnice desfășoară campanii de reduceri tot mai frecvent în încercarea de a-i determina pe români să acceseze banii puși deoparte pentru alte scopuri.

Criza economică din 2009, i-a făcut pe ro­mâni să fie mai chib­zu­iţi şi mai atenţi la felul în care cheltuiesc banii.  O dată cu îmbunătăţirea condiţiilor economice, în ţara noastră lucrurile au început să se schimbe , iar retailerii electro-IT şi nu numai au început să apeleze la strategii inedite de marketing. Unul dintre aceşti paşi a fost făcut în 2011 de eMAG, atunci când a preluat şi implementat în ţară conceptul de „Black Friday“.

Este vorba de un eveniment care are loc într-o singură zi şi unde retailerii oferă reduceri substanţiale. Fenomenul a crescut în amploare în fiecare an, tot mai muţi au auzit de Black Friday, iar majoritatea îşi exprimau dorinţa de a achiziţiona ceva în acea zi. În ultimii ani, retalierii s-au folosit de conceptul de Black Friday pentru a marca campanii de reduceri sezoniere. Spre exemplu, Altex, cel mai mare retailer electro-IT din ţară, desfăsoară campanii denumite Black Friday de primăvară, de vară etc. Alte campanii sunt „Noaptea devoratorilor de preţuri“ sau „Happy Sunday“.

Motivul pentru care retailerii aleg să demareze campanii de reduceri, cu care de altfel românii erau obişnuiţi în ultima parte a anului, are legătură cu scăderea vânzărilor în această perioadă, dar totodată retaileri au încercat să îi determine pe români să cheltuiască o parte din banii alocaţi vacanţei pe electronice şi electrocasnice. În ceea ce priveşte scăderea vânzărilor în sezonul cald, jucătorii din piaţă recunosc că vânzările scad în timpul verii, dar cresc vizibil în alte zone, cum ar fi cele turistice.

Comerţul online: 8,4 achiziţii pe an

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro