În prima jumătate a acestui an, Orange România a înregistrat venituri totale de 448,3 milioane de euro, dintre care 218,8 milioane de euro au fost obţinute în al doilea trimestru. În primul semestru  veniturile au înregistrat o creştere de 4,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2013, dacă este exclus impactul reducerii tarifelor de interconectare.
 
Datorită investiției masive pentru a oferi clienților o rețea performantă, de încredere, precum și cea mai extinsă acoperire 4G, Orange continuă să atragă clienți noi pe toate segmentele. Astfel, la 30 iunie 2014, compania avea 10.384.000 de clienţi, cu aproximativ 184.000 mai mulţi decât la finalul lunii iunie 2013.
 
În trimestrul al doilea, traficul de date mobile în reţea a crescut cu peste 50% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul creșterii numărului de tablete – de 3 ori mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut – și a numărului de smartphone-uri, unul din două telefoane vândute în primele șase luni fiind smartphone.  De asemenea, a crescut de 4 ori numărul de  smartphone-uri compatibile 4G vândute în al doilea trimestru al acestui an comparativ cu perioada similară a  anului trecut. Portofoliul bogat de smartphone-uri la prețuri accesibile și acoperirea rețelei Orange 4G sunt motivele principale pentru care clienții Orange au optat în număr tot mai mare pentru smartphone-uri 4G. În prezent, Orange România oferă rețeaua 4G numărul 1 în România, cu cel mai mare portofoliu de terminale 4G – 33 de modele, cu cea mai extinsă acoperire din România în acest moment, la 76% din populația urbană  și cele mai mari viteze pe care această tehnologie le permite, de până la 300 Mbps.

Orange TV Go, creştere de 25%

La un an de la lansare, serviciul Orange TV, cu  peste 110 de canale, dintre care 48 în format HD, îşi continuă evoluția pozitivă. Astfel, numărul mediu de utilizatori care au vizionat canale TV și filme pe Orange TV Go a crescut cu 25% în al doilea trimestru al anului în curs față de primul trimestru. Calitatea și claritatea imaginii HD, încrederea în serviciile Orange, diversitatea canalelor și mobilitatea sunt principalele argumente care stau la baza alegerii acestui serviciu.

 
În afară de mobilitate, acces rapid la informații și divertisment, conectivitatea oferită de internetul mobil și aplicații a fost un alt beneficiu apreciat de către clienți. De asemenea, s-a observat un interes foarte mare pentru colecția lansată anul acesta de accesorii de tip wearables, precum ceasuri inteligente sau dispozitive care monitorizează activitatea fizică, astfel că produsele de acest tip vândute în al doilea trimestru au înregistrat o creștere de peste 100% față de primul trimestru al anului în curs.

 „Suntem multumiți de rezultatele obținute de Orange Romania în primele șase luni ale anului în pofida impactului scăderii tarifelor de interconectare asupra pieței. În acord cu strategia noastră, în acest trimestru am introdus noi beneficii pentru clienți: un nou program de loialitate PrePay Bonus, am extins acoperirea 4G  și avem cel mai bogat portofoliu de smartphone-uri 4G. În perioada următoare vom continua investițiile susținute în dezvoltarea rețelei 4G, în extinderea gamei de aplicații și conținut TV, precum şi în serviciile de asistență specializată.”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.