“Acum zece ani nimeni nu credea că Dacia va avea succes. Astăzi avem cea mai tânară și modernă gama din Europa. Noul Duster are un succes fenomenal pe piața. În perioada 2004-2013 volumele au crescut de 18 ori, iar numărul de automobile fabricate a trecut pragul de 2,7 milioane”, a declarat Nicolas Maure.

Deși Loganul trebuia să coste doar 5.000 de euro, prețul acestuia în prezent este de 6.900 euro. Oficialul Dacia explică că de la lansarea modelului Logan au intervenit mai multe norme mecanice și de securitate precum ABS, ESP sau Euro V, care au făcut ca prețul acestuia să crească. Dacia nu  renunța însă la ideea de a lansa un model de 5.000 de euro, însă acesta se va adresa pieței din India, unde clienții au alt nivel de trai. 

În ceea ce privește lansarea unui model Dacia cu transimisie automată, Maure a declarat că tine cont de piețele care au această solicitare. “Probabil vom introduce o soluție la un preț rezonabil în curând. Lucrăm la acest aspect”,a declarat președintele Dacia.

În 2014, Renault România aniversează 10 ani de la lansarea Logan şi 15 ani de activitate. De la lansarea modelului Logan, în 2004, marca Dacia a înregistrat un adevărat succes comercial, cu peste 2,7 milioane de vehicule vândute în Europa şi în bazinul mediteranean. De atunci, marca Dacia şi-a extins şi reînnoit gama de modele, oferind clienţilor cea mai tânără gamă din Europa.