Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Ministerul Transporturilor dă startul celor mai mari proiecte de pe calea ferată

Autor: |

Odată cu finalizarea proiectelor de modernizare a tronsoanelor de cale ferată aflate între Sighișoara-Simeria, Ministerul Transporturilor, prin CFR SA, începe lucrările de reabilitare a 78 km de infrastructură feroviară, între Arad și Simeria. În următoarele luni, se fac sute de angajări pentru lucrările de modernizare a secțiunii CF între Arad și Simeria.

Ministerul Transporturilor eliberează notificarea de începere a lucrărilor pentru modernizarea a două secţiuni de cale ferată între Arad şi Simeria. Mai exact, secţiunile feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y)(2b), situate pe Coridorul IV Pan-European Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa, proiecte în valoare de 800 milioane euro, fără TVA, intră în şantier începând cu luna iulie.

„După predarea amplasamentului şi emiterea ordinului de începe a lucrărilor, trecem la treabă. Aşteptăm notificarea pentru începerea lucrărilor de modernizare a secţiunilor feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y)(2b). Din momentul în care se eliberează notificarea de începere a lucrărilor, proiectul de modernizare a căii ferate trebuie finalizat în trei ani. Sunt lucrări foarte complexe, tuneluri şi viaducte. În vara anului 2020 se finalizează cele două proiecte de modernizare a căii ferate“, ne-au declarat reprezentanţii asocierii Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA - SC Thales Systems România SRL.

Lucrările de modernizare a celor 78 km de cale ferată sunt finanţate din bani europeni (85%) şi fonduri de la buget (15%).

„Am demarat un proces de selecţie a forţei de muncă, avem nevoie de sute de oameni pentru modernizarea celor 78 km de cale ferată în zona Arad-Bârzava-Ilteu. Există un traseu nou pe mai multe porţiuni de cale ferată, trenul trebuie să circule cu o viteză medie de 160 km/h, pe aliniamentul actual nu se poate circula cu viteză sporită“, ne-au precizat, reprezentanţii asocierii Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA - SC Thales Systems România SRL, câştigătorii lucrărilor de modernizare a secţiunilor feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y)(2b).

 

Urmează alte două proiectede aproape un miliard de euro

Pagina 1 din 3
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

20 iunie 2017

Blue Air va achiziţiona şase aeronave Boeing 737 Max

Transporturi si Infrastructura

20 iunie 2017

Ruta pe care românii merg masiv: TAROM zboară cu avionul plin

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro