Magazinul Michael Kors din JW Marriott, inaugurat în iulie 2015, avea o suprafaţă de 70 mp şi a fost proiectat de echipa de design a brandului. În primul an de funcţionare, firma care administra unitatea de retail a vândut obiecte de lux în valoare de 4,6 mil. lei şi a înregistrat o pierdere de circa 123.000 lei, potrivit datelor comunicate Ministerului Finanţelor Publice. Decizia de a închide magazinul a fost luată la începutul lunii trecute.

Magazinul vindea, în principal, genţi din piele din colecţia MICHAEL Michael Kors, dar şi ceasuri, bijuterii, ochelari şi o selecţie de parfumuri.

Michael Kors şi Louis Vuitton sunt singurele branduri de modă de lux prezente direct pe piaţa din România. Retaileri precum Gucci, Dolce & Gabbana sau Burberry activează pe bază de contracte de franciză.

Fondat de designerul american Michael Kors în 1918, primul magazin de vânzare cu amănuntul al brandului a fost deschis abia în 2006. Reţeaua grupului numără 398 de magazine în Americi şi 429 de magazine în Europa şi Asia.