Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Companii

Facebook: Nu le vom permite utilizatorilor să profite de violență și de știri false

Autor: | | 0 Comentarii

Facebook a promis, miercuri, că va ține reclamele în afara conținutului, precum și a videoclipurilor care conțin nuditate, violență sau un limbaj licențios, potrivit CNN Money.com.

De asemenea, a menţionat că utilizatorilor care postează în mod repetat ştiri false nu  li se va mai permite să câştige bani de pe urma acestora.

Noile reguli ar trebui să contribuie la asigurarea companiilor că anunţurile lor nu vor apărea alături de materiale neplăcute. Dar, de asemenea, pune Facebook în poziţia de a decide dacă anumite pagini şi clipuri video sunt ofensatoare.

Această hotărâre ar putea ajuta Facebookul să evite problemele care i-au afectat pe rivalii săi digitali.

Google a intrat sub presiune la începutul acestui an, când mărcile importante au descoperit că anunţurile lor au fost afişate alături de videoclipurile YouTube realizate de extremişti.

AT & T , Verizon, Walmart,  Johnson & Johnson şi JPMorgan Chase au fost printre firmele care au scos temporar anunţurile de pe platforma video.

Facebook va interzice de asemenea postarea videclipurilor care conţin “lupte, sângerări şi bătăi ale animalelor sau oamenilor”.

Conţinutul considerat a fi "incendiar, inflamator şi degradant" sau care descrie "sânge, răni deschise, fluide corporale, intervenţii chirurgicale, proceduri medicale etc" nu va fi generat de bani.

Aceste reguli ar trebui să ajute la subminarea afacerilor celor care publică titluri senzaţionale şi a ceea ce Facebook descrie drept „ştiri false”, deşi nu va rezolva problema în întregime, mai ales ca mulţi dintre aceştia utilizează Facebook pentru a-şi promova site-urile pe care vând anunţuri.

Google şi Facebook deţin bucăţi mari ale afacerii de publicitate digitală, iar brandurile importante cheltuiesc o parte din bugetele anunţurilor pe platformele lor.

Dar, deoarece agenţii de publicitate direcţionează mai mulţi dolari către digital, mulţi solicită dovezi că anunţurile se traduc în vânzări şi devin tot mai atenţi la conţinutul la care sunt conectate anunţurile lor.

WPP, cea mai mare companie de publicitate din lume, a avertizat luna trecută că tranziţia de la anunţurile tradiţionale la cele digitale nu se desfăşoară foarte bine.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro