Acordul de roaming național dintre Telekom Romania Mobile Communications S.A. și Orange România S.A. acoperă serviciile de date 4G și 4G+, precum și serviciile de voce prin intermediul rețelei LTE, oferind clienților Telekom o experiență superioară în utilizarea serviciilor de broadband mobil. Astfel, clienții Telekom Romania se vor putea bucura de tehnologiile de comunicații 4G și 4G+ chiar și atunci când nu se află în aria de acoperire a rețelei 4G a Telekom Romania Mobile. Acest lucru va fi posibil prin utilizarea rețelei Orange 4G/4G+, care acoperă 72% din populație la nivel național și 96% din populația urbană. Trecerea de la o rețea la alta se va face fără întreruperi și nu va presupune niciun cost suplimentar pentru utilizatori.

Independent de acordul de roaming național, Telekom Romania și Orange România au semnat, de asemenea, un contract de acces la rețeaua fixă urbană de fibră optică a Telekom. Acesta permite Orange să intre pe piața serviciilor de comunicații fixe și să ofere clienților săi Internet fix de mare viteză, precum și servicii TV îmbunătățite.  

Orange va furniza servicii TV prin cablu

Orange are deja 294.000 de abonați la serviciul de TV, prin DTH, însă va lansa şi servicii de cablu TV, nu doar prin satelit, conform surselor Capital.  Serviciul Orange TV a înregistrat 294.000 de abonați, cu o creștere de 54,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar la Orange TV Go numărul de descărcări și actualizări ale aplicației a ajuns 1,8 milioane, în creștere cu 11% față de sfârșitul lui 2015. În primele trei luni ale acestui an, Orange România a obţinut venituri în valoare de 235,5 milioane de euro, în creștere cu 6,5% faţă de perioada similară a anului trecut. La 31 martie 2016, Orange România avea 10.009.000 clienți din care 48,2% abonați și 51,8% utilizatori ai serviciilor PrePay, ponderea în creștere a abonaților confirmând tendința de adopție a  acestui tip de servicii.

„Rezultatele din primul trimestru al anului 2016 continuă performanţa susţinută pe care am avut-o în ultimii ani, prin investiţii eficiente, servicii inovatoare şi, în acelaşi timp, prin atenţia concentrată asupra aşteptărilor clienţilor, într-o perioadă în care evoluţia digitală a venit cu oportunităţile şi cu provocările ei. Prin toate acestea, am urmărit să oferim calitate de top în piaţă pentru serviciile de telecomunicaţii mobile, calitate pe care clienţii o vor regăsi în curând şi în toată suita de servicii pentru acasă, precum serviciile de internet fix şi televizune prin cablu", a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.