În urma tranzacției, Lucian Baltaru, CEO Sameday Courier, deține 20% din acțiuni, iar eMAG 80%, Octavian Bădescu vânzând pachetul deținut în companie. Sameday Courier a avut în 2015 o cifră de afaceri de 1,9 milioane euro şi un profit de peste 100.000 de euro, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. În primul semestru din 2016 compania a anunţat o cifră de afaceri de 1,34 milioane de euro şi un profit de peste 200 mii euro.

Sameday Courier își va continua evoluția ca brand independent și va continua dezvoltarea  de servicii premium de curierat cum sunt: livrarea în 2 ore în mai multe orașe din țară, livrarea și preluarea produselor în intervale orare, livrarea și instalarea produselor voluminoase, livrarea seara și în week-end.

“Piața de curierat a trecut în era consolidării și creșterii rapide, în care nevoile clienților s-au diversificat și specializat foarte mult. Noi am câștigat multă vizibilitate și am crescut rapid în ultimii ani, aducând pe piață servicii noi de livrare. Mai departe, aveam nevoie de un partener care ne putea ajuta să gestionăm această dezvoltare rapidă. Pentru noi, tranzacția reprezintă o recunoaștere a echipei, a calității serviciilor și a potențialului de dezvoltare pe care Sameday îl are pe piață. 

Pe lângă noile opțiuni de livrare pentru online, vom continua dezvoltarea serviciilor și pentru celelalte industrii precum, bancar, medical, media&advertising, poștal,” a declarat Lucian Baltaru, CEO și acționar Sameday Courier. 

“Este un moment oportun pe piață și compania poate crește accelerat cu o investiție importantă. Am avut mai multe oferte pe care le-am luat în calcul împreună cu Lucian pentru a găsi partenerul potrivit pentru a duce compania la nivelul următor. Cu eMAG am rezonat imediat pe două planuri: au know-how-ul operațional care va dezvolta Sameday și abordarea pro-client pe care ne-am însușit-o și noi încă de la început,” a declarat Octavian Bădescu, fondator Sameday Courier. 

“Sameday Courier are o echipă valoroasă, produse bune și o bază pe care putem construi servicii premium, complementare opțiunilor de livrare actuale, care vor aduce valoare ecommerce-ului dar și celorlalte industrii. Vom investi în tehnologie și echipă pentru a aduce cât mai repede aceste servicii pe piață. 

De asemenea, vom continua dezvoltarea parteneriatului strategic cu firmele de curierat din piață, în contextul în care numărul de comenzi crește în ritm accelerat, cu peste 50% de la an la an,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.