Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Turism

Divizia de business travel, motorul afacerilor Happy Tour în România

Autor: | | 0 Comentarii

Happy Tour a înregistrat în anul 2017 un volum de vânzări de aproximativ 54 de milioane de euro, în creștere cu circa 10% faţă de anul precedent, datorită dezvoltării accelerate a segmentului de business travel, a diviziei de MICE, dar şi a dezvoltării parteneriatului cu Disneyland Paris.

Aşadar, divizia de business travel, care reprezintă peste 65% din volumul de vânzări, a fost motorul companiei şi în 2017, fiind înregistrată o creştere de 20% a numărului de clienţi corporate, în mare parte aceştia activând în domenii precum servicii medicale, energie, consultanţă, retail, pharma, IT etc. De asemenea, divizia MICE a gestionat cu 25% mai multe evenimente corporate (team buildinguri, seminarii, petreceri pentru angajaţi sau congrese) faţă de anul 2016.

În acelaşi timp, în 2017, a fost înregistrată o creştere de 40% a volumului de vânzari pentru Happy Tour Bulgaria, respectiv de peste 200% pentru Happy Tour Turcia.

“Aşa cum estimat, şi anul trecut am atins targetul propus de 10% pe România, respectiv 15% la nivel de grup, o creştere constantă şi sănătoasă a business-ului nostru pe o piaţă imprevizibilă, în continuă schimbare şi uşor influenţabilă de orice eveniment negativ. În 2018 estimăm o evoluţie similară şi urmărim consolidarea companiei, vrem să dezvoltăm noi linii de business şi să continuăm investiţiile în online. În ultimii ani, ne-am concentrat pe optimizarea serviciilor oferite clienţilor valorificând tot mai mult parteneriatul cu FcM Travel Solutions, premiată pentru al şaptelea an consecutiv drept cea mai bună companie de travel management din lume”, declară Javier Garcia del Valle, CEO şi preşedinte al board-ului Happy Tour.

Divizia de leisure a păstrat trendul de creştere al companiei în 2017. Cele mai cerute pachete de vacanţe au fost pentru destinaţii precum Spania, Turcia şi insulele greceşti, după primele luni de rezervări early booking trendul se menţine şi în 2018. Valoarea medie a pachetului turistic achiziţionat în 2017 a fost de aproximativ 1.000 de euro, în creştere faţă de anul precedent. Foarte căutate pentru sejururi scurte au fost şi pachetele Disneyland Paris.

În ceea ce priveşte turismul intern, în 2017, compania a înregistrat o creştere de aproximativ 25% a cererii pentru vacanţe în România, achitate în mare măsură cu vouchere de vacanţă. Pentru anul acesta, estimează o creştere cu 10% pentru pachete turistice achiziţionate cu vouchere de vacanţă, în special datorită acordării acestora, chiar şi în sumă fixă de 1.450 lei de persoană, şi bugetarilor.  

Happy Tour/FCM Travel Solutions, aflată în portofoliul GED Capital, are o reţea de 83 de agenţii proprii şi asociate, numărând 94 de puncte de vânzare, în 52 de oraşe din România, Turcia, Bulgaria şi Republica Moldova.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

PlayTech

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro