Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Țara din UE unde s-a inventat motorul diesel interzice mașinile pe motorină. S-a început amplasarea marcajelor rutiere

Autor: | | -2 Comentarii

În luna februarie a acestui an, Tribunalul administrativ federal din Leipzig a decis că interzicerea accesului autovehiculelor diesel în centrul oraşelor este legală, în anumite condiţii.

Deşi decizia Tribunalului din Leipzig viza în mod direct doar două oraşe (Dusseldorf şi Stuttgart), care puteau pune în practică astfel de interdicţii, hotărârea curţii deschidea calea pentru ca şi alte oraşe din Germania să introducă restricţii pentru utilizarea automobilelor diesel.

În motivaţia de 30 de pagini publicată vineri, Tribunalul administrativ federal din Leipzig a precizat că nu ar trebui să existe perioade de graţie pentru introducerea interdicţiilor de circulaţie. 'Astfel de restricţii nu merg dincolo de alte interdicţii care sunt justificate de legislaţia rutieră şi pe care automobiliştii trebuie să le accepte', apreciază Tribunalul administrativ federal, scrie agerpres.

Introducerea cu efect imediat a unor interdicţii de circulaţie cu privire la drumurile sau secţiuni de drum importante ar fi legitimă şi ar putea afecta toate modelele, exceptând cele care îndeplinesc standardele de emisii Euro-6, se arată în motivaţia tribunalului. Pentru zonele metropolitane mai mari, care cuprind mai multe drumuri şi străzi, tribunalul a recomandat o implementare treptată a interdicţiilor, începând cu automobilele diesel mai vechi care îndeplinesc standardele de emisii Euro-4.

Această decizie este ultima acţiune de reglementare care vine ca urmare a scandalului dieselgate care a izbucnit în 2015 când Volkswagen a recunoscut că a manipulat emisiile poluante ale automobilelor echipate cu motoare diesel.

Miercuri, autorităţile din Hamburg, al doilea cel mai populat oraş din Germania, au anunţat că au început să amplaseze marcaje rutiere prin care să pună în aplicare interdicţia de circulaţie a automobilelor diesel mai vechi iar autorităţile locale se aşteaptă ca restricţiile să intre în vigoare de la finele acestei luni.

Construcţii europeni au investit sume importante în motoarele diesel. Decizia Germaniei de a permite oraşelor să interzică circulaţia automobilelor diesel mai vechi ar putea avea implicaţii ample pentru viitorul industriei auto. 

Deşi mai mulţi producători auto au decis să renunţe la motoarele diesel nemţii de la Bosch încearcă să salveze aceste motoare introducând pe piaţă o soluţie revoluţionară. Aceasta poate reduce emisiile de noxe de zece ori şi poate fi implementată imediat. 

CITEŞTE ŞI 

Liderul pieţei în tehnologia diesel: Dieselul va avea viaţă lungă

 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.