Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Turism

Cum poți transforma un business cu hoteluri într-unul foarte profitabil

Autor: | | 0 Comentarii

O idee care, dezvoltată, să vină în sprijinul investitorilor din industria hotelieră. Așa a început aventura Amaliei Ștefan cu softul JUVO.

În urmă cu doi ani, văzând că sunt multe hoteluri de vânzare în zone cheie, m-am întrebat: cum să deţii o astfel de comoară şi să vrei să renunţi la ea? Studiind, mi-am dat seama că sunt hotelieri care nu ştiu să îşi conducă afacerea, fiind copleşiţi de volumul de muncă. În România, din păcate, sunt proprietari de hoteluri care fac curăţenie în camere, stau la recepţie.. şi, astfel, nu le mai rămâne timp să se implice în business, să înţeleagă cum să işi vândă şi să îşi promoveze hotelul”, spune ea astăzi, în calitate de CEO al Juvo Hospitality.

Atunci i-a încolţit în minte ideea de a investi într-un software de management al proprietăţii şi de distribuţie la nivel înalt (Central Reservation System - CRS). Pe scurt, cum funcţionează acest soft?

Ei bine, un CRS  este un instrument de software creat pentru a conecta o proprietate sau un lanţ hotelier la GDS (Global Distribution System). Mai bine spus, conectează peste 600.000 de agenţi de turism şi clienţi corporate din întreaga lume, IDS –uri (Internet Distribution Systems) compuse din portaluri de călătorie online, wholesaleri online şi operatori de turism de top şi orice centre de relaţii cu clienţii. Toate acestea într-un sistem unic, care include şi un motor de rezervare (Booking Engine) online pentru site-ul oficial al hotelului. ”Pe scurt, este un sistem de distribuţie”, completează Amalia Ștefan.

În acest moment, investiţia se ridică la aproximativ 500.000 euro, însă spune nu se va opri aici, în contextul în care în domeniul tehnologiei lucrurile se schimbă rapid. ”În prezent, sistemul nostru este folosit de nouă proprietăţi din România, iar pe plan global este utilizat de 5.950 de proprietăţi din 113 ţări”, adaugă ea.

Potrivit Amaliei Ștefan, industria hotelieră din România are nevoie în primul rând de o şcoală adevărată, în condiţiile în care nu prea mai avem personal calificat care să poată oferi servicii de înaltă calitate. Cred cu tărie că este nevoie să se ţină şi în România cât mai multe conferinţe dedicate acestei industrii. De asemenea, consider că hotelierii ar trebui să investească mai mult în educaţia angajaţilor şi să îi trimită la conferinţele de specialitate atât din interiorul, cât şi din afara ţării, pentru a fi la curent cu trendurile industriei”, explică anprerenoarea.

În altă ordine de idei, aceasta nu consideră că preţurile din Bucureşti sunt mai mari decât în alte oraşe europene, fiind un lucru absolut normal ca hotelurile să aibă o politică tarifară dinamică, iar tariful să fie diferit în funcţie de evenimente, de gradul de ocupare, de perioada în care se rezervă.

 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.