Așa arată Vinexpo/IWSR, Studiul Global 2015 – 2020, citat de compania de curierat UPS, cu ocazia lansării unui serviciu în această direcție. 

Având în vedere că Italia, Franța și Spania însumează 50% din producția mondială de vin, creșterea consumului pe piețele din afara Europei reprezintă o oportunitate pentru o creștere continuă, mai ales acum, când în Europa consumul de vin scade

În context, UPS a anunțat că își extinde capabilitatea de a transporta alcool, vin și bere către consumatorii din întreaga lume. Astfel, utilizând unul dintre serviciile de transport UPS ExpressTM sau Standard®, cunoscătorii de vin pot primi acasă vinurile favorite, direct de la podgorie.

Compania oferă servicii de export direct către consumator, din țări selectate din Uniunea Europeană către China, Coreea de Sud și Japonia, iar acum și către Canada, 

Republica Dominicană, Hong Kong, India, Macao, Africa de Sud, Elveția, Noua Zeelandă, Filipine, Singapore, Taiwan și Thailanda. Serviciul B2C (business to consumer) vine în completarea serviciului de expediere Business-to-Business, ambele pot fi paletizate sau nu și au acoperire globală.